خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محسن برهانی به ابلاغیه دانشگاه آزاد در خصوص حجاب: این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه

انتخاب نوشت: محسن برهانی حقوقدان، با انتشار یک ابلاغیه نوشته است: دانشگاه آزاد با زبان تهدید، اساتید را ملزم به تذکر دادن در خصوص حجاب دانشجویان کرده است. جنگ استاد و دانشجو؟! این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه. ما معلمیم نه آجان و گزمه و داروغه! با تخریب رابطه معلّمی، در نهایت علم است که به فنا می‌رود.

محسن برهانی حقوقدان، با انتشار یک ابلاغیه نوشته است: دانشگاه آزاد با زبان تهدید، اساتید را ملزم به تذکر دادن در خصوص حجاب دانشجویان کرده است. جنگ استاد و دانشجو؟! این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه. ما معلمیم نه آجان و گزمه و داروغه! با تخریب رابطه معلّمی، در نهایت علم است که به فنا می‌رود.

واکنش محسن برهانی به ابلاغیه دانشگاه آزاد در خصوص حجاب: این تکلیف‌سازی نه قانونی است، نه شرعی و نه عاقلانه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نمی دانیم به این سطح از هذیان و روان گسیختگی باید خندید یا گریست !!! این همه سال دشمنی با واقعیت و حقیقت ستیزی فرجامش چیزی نیست مگر : هذیان !

    6
    1
  2. مملکت به نا کجا آباد می رود . اقتصاد پوکیده، صادرات فحشا به علت فقر و فلاکت و بدبختی، متولیان امور دنبال حجاب هستند که بودن یا نبودنش هیچکدام از معضلات کشور را حل نخواهد کرد

  3. بالاخره آقای محسن برهانی بگویند برای سرپیچی از حکم خداوند در اسلام چکاربایدکرد؟امروزبرداشتن روسری وپاره کردن شلواروفرداخدامیداند.پس بگوییدولش‌تا بشود داستان مینی ژوپ وان کارگر درقبل ازانقلاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا