خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402

پخش زنده پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید، دو تیم در هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 در آزادی رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکی از سه ضلع مثلث قهرمانی این فصل فوتبال باشگاهی ایران امشب و از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی 17 فروردین 1402

پخش زنده پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402

تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته پس از سالها، فصل را بدون جام به پایان برد و فصل بدی را پشت سر گذاشت، در این فصل عملکرد سینوسی و پرنوسانی را تجربه کرده است ولی با این وجود همچنان شانس رستگاری در پایان فصل را دارد.

سرخ‌ها در حال حاضر به جمع 9 تیم برتر جام حذفی راه پیدا کرده‌اند و در این مرحله باید به مصاف گلگهر سیرجان بدون امیر قلعه نویی بروند اما در لیگ اوضاع پرسپولیس نه آنچنان خوب است و نه آنچنان بد.

شاگردان گلمحمدی با کسب 48 امتیاز از 24 بازی 4 امتیاز از سپاهان صدرنشین و 1 امتیاز از استقلال رده دومی کمتر دارند تا با وجود حضور در کورس قهرمانی، کمترین امتیاز را در میان تیم‌های مثلث قهرمانی بدست آورده باشند.

در 6 بازی باقی مانده از لیگ 3 تیم بالانشین جدول در هر بازی محکوم به برد هستند خصوصا استقلال و پرسپولیس و حالا سرخ‌ها در یکی از 6 فینال پیش روی خود امروز از ساعت 19:30 برابر ملوان بندرانزلی قرار خواهند گرفت.

انزلی‌چی‌ها با زوج محبوبشان مازیاز زارع و پژمان نوری در نقش سرمربی و مدیر در این فصل پس از سالها مجوز حضور در لیگ برتر را بدست آوردند اما شاگردان مازیار زارع که روزگاری در همین پرسپولیس نیز بازی می‌کرد، در لیگ عملکرد آنچنان خوبی نداشتند هرچند با توجه به اختلاف 11 امتیازی با منطقه خطر، احتمال سقوط شاگردان زارع را تهدید نمی‌کند.

ملوان 24 امتیازی و رده دوازدهمی در فرم بسیار بدی به مصاف پرسپولیس می‌آید و در 5 دیدار آخر خود 2 تساوی و 3 شکست داشته است؛ همچنین پرسپولیس رده سومی در 5 بازی اخیر خود در روندی کاملا سینوسی 3 برد و 2 باخت را بدست آورده است.

اما شما می‌توانید پخش زنده پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402 را در ساعت 19:30 با استفاده از لینک ابتدای مطلب تماشا بفرمایید.

پخش زنده پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402
پخش زنده دیدار پرسپولیس و ملوان 17 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا