خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان 17 فروردین 1402

پخش زنده مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان 17 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:00 رودررو می‌شوند.

تیم شایسته مس رفسنجان که با هدایت محمد ربیعی در این فصل نیز همانند فصل گذشته بسیار خوب عمل کرده است امشب از ساعت 19:00 در رفسنجان میزبان تیم آخر جدول نفت مسجدسلیمان خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان 17 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان 17 فروردین 1402

پخش زنده مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان 17 فروردین 1402

تیم فوتبال مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی همچنان به عملکرد خوبش در لیگ برتر ادامه می‌دهد؛ مس رفسنجان به عنوان یکی از سه نماینده استان کرمان در این فصل تنها 3 شکست داشته است که پس از سپاهان با 2 باخت، به صورت مشترک با استقلال رکورد دوم کمترین باخت لیگ برتر خلیج فارس است.

جالب آنکه شاگردان ربیعی از سه شکست خود دو باخت را برابر پرسپولیس تجربه کردند که البته در شکست هفته پیش برابر پرسپولیس تصمیمات داوری بی اثر نبود.

به هر روی مس 37 امتیازی و رده ششمی که در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 باخت را تجربه کرده است به نظر این هفته برابر تیم شانزدهم جدول کار نسبتا آسانی در پیش داشته باشد.

اما تیم عجیب نفت مسجد سلیمان که در این فصل حضور 3 سرمربی بر روی نیمکت را در 4 مقطع مختلف تجربه کرده است، تقریبا تیم قطعا سقوط کرده لیگ است تا آنجا که مربی این تیم نیز پس از شکست هفته گذشته به این موضوع اذعان داشت.

نفت در ابتدای فصل با رضا مهاجری در 5 هفته 8 امتیاز کسب کرد اما در عین ناباوری در 19 هفته پس از آن تنها 5 امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر با 13 امتیاز در قعر جدول است و در 5 بازی آخر خود نیز تنها 2 امتیاز از 2 مساوی کسب کرده است.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان 17 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا