خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ذوب آهن و گل گهر 18 فروردین 1402

پخش زنده ذوب آهن و گل گهر 18 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 25ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 در اصفهان رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با مهدی تارتار در این فصل فرازونشیب‌های زیادی داشته است، امشب و از ساعت 19:30 در فولادشهر میزبان گل گهر بدون امیر قلعه نویی و تحت هدایت سعید الهویی خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده ذوب آهن و گل گهر 18 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان 18 فروردین 1402

پخش زنده ذوب آهن و گل گهر 18 فروردین 1402

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فصل پرنوسانی را با مهدی تارتار از سر گذراند اما طبق معمول تیم‌های مهدی تارتار جایی حوالی میانه‌های جدول رزرو خواهند کرد و سبزهای اصفهانی نیز در حال حاضر با 27 امتیاز از 24 بازی در رتبه دهم جدول به سر می‌برند.

اما گلگهر سیرجان تیم متمول و یکی از نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر امسال 23 بازی را با هدایت امیر قلعه نویی در لیگ پشت سر گذاشت و با رفتن وی به تیم ملی، حالا ادامه راه را با دستیار او سعید الهویی خواهد رفت.

الهویی در دیدار اول خود توانست در مازندران از سد نساجی بحران زده یکی از مربیان پرمدعای لیگ برتر یعنی حمید مطهری عبور کند و حالا باید دید برابر تارتار و ذوب آهن چه می‌کند.

گلگهر 43 امتیازی و رده چهارمی در 5 دیدار اخیر خود در لیگ برتر 4 برد و 1 باخت داشته است و شاگردان تارتار نیز در 5 بازی آخر خود 2 برد، 2 باخت و 1 تساوی را تجربه کرده‌اند.

اما شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده ذوب آهن و گل گهر 18 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا