خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402

پخش زنده بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 27ام بوندسلیگا از ساعت 17:00 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال بایرلورکوزن که سردار آزمون مهاجم ایرانی را نیز در اختیار دارد امروز و از ساعت 17:00 میزبان آینتراخت فرانکفورت در بای آره‌نا و در هفته 27ام بوندسلیگا خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده بایر لورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بایر لورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402

پخش زنده بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402

تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و در کشاکش حضور در منطقه خطر سقوط به دسته پایین تر نیز قرار گرفت اما ورود ژابی آلونسو اسپانیایی به عنوان سرمربی به باشگاه، شیرها را دوباره غران کرد و حالا این تیم در شرایط بسیار خوبی نسبت به دوران پیش از آلونسو در بوندسلیگا به سر می‌برد.

دو تیم جدال امروز یعنی لورکوزن و فرانکفورت در جدول همسایه هستند و آینتراخت با 41 امتیاز در رتبه ششم و بایرلورکوزن با 40 امتیاز در رتبه هفتم است؛ اما با توجه به فرم دو تیم باید گفت که پایین‌تر بودن تیم لورکوزن در جدول از تیم آینتراخت، مشخصا به عملکرد بد ابتدای فصل شیرها بازمیگردد چراکه لورکوزن در 5 دیدار اخیر خود 4 برد و 1 تساوی را ثبت کرده اما آینتراخت 3 تساوی و 2 باخت را بدست آورده تا مشخص شود برخلاف آنچه جدول می‌گوید، تیم قدرتمند جدال امروز لورکوزن است.

به هر روی باید منتظر ماند و دید یاران سردار آزمون همچنان به عملکرد تحسین برانگیز در بوندسلیگا ادامه می‌دهند یا آینتراخت خروج از بحران را از این بازی شروع خواهد کرد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402 را از ساعت 17:00 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402
پخش زنده بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 19 فروردین 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا