خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ساوتهمپتون و منچسترسیتی 19 فروردین 1402

پخش زنده ساوتهمپتون و منچسترسیتی 19 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز از ساعت 20:00 در هفته سی‌ام لیگ برتر رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس امشب و در چارچوب هفته 30ام لیگ برتر انگلیس از ساعت 20:00 به وقت ایران میهمان ساوتهمپتون خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده ساوتهمپتون و منچسترسیتی 19 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده دیدار منچسترسیتی و ساوتهمپتون 19 فروردین 1402

پخش زنده ساوتهمپتون و منچسترسیتی 19 فروردین 1402

تیم فوتبال منچستر سیتی انگلیس که با هدابت پپ گواردیولا این فصل مهمترین هدف خود را فتح لیگ قهرمانان اروپا می‌داند، در لیگ برتر به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در کورسی جذاب با آرسنال قرار دارد هرچند که چند امتیازی را از حریف لندنی عقب افتاده‌اند.

سیتی در حال حاضر از 28 بازی 64 امتیاز به دست آورده و با یک بازی کمتر از آرسنال صدرنشین 8 امتیاز از این تیم عقب است و باید دید آیا پپ گواردیولا که این روزها شایعات عجیبی پیرامون زندگی شخصی وی نیز به گوش می‌رسد، کورس فتح لیگ برتر را به شاگرد سابق خود میکل آرتتا خواهد باخت یا خیر.

سیتی در پنج بازی آخر خود 4 برد و تنها 1 تساوی را به دست آورده است و حریف امروز آن‌ها ساوتهمپتون نیز در 5 دیدار آخر خود 2 باخت، 2 برد و 1 تساوی داشته است.

ساوتهمپتونی‌ها بزرگترین شانس سقوط به چمپیونشیپ هستند و با 23 امتیاز در قعر جدول پریمیرلیگ به سر می‌برند و باید دید تقلای آن‌ها برای بقا جواب خواهد داد یا خیر.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده منچسترسیتی و ساوتهمپتون 19 فروردین 1402 را از ساعت 20:00 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا