خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 19 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 19 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 28ام لالیگا از ساعت 22:30 در برنابئو به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال رئال مادرید امشب و از ساعت 22:30 در هفته سی ام لالیگا میزبان ویارئال در برنابئو خواهد بود و باید دید شاگردان آنچلوتی پس از پیروزی تاریخی در ال کلاسیکو و صعود به فینال جام حذفی، در این جدال چه خواهد کرد؛ برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 19 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی رئال مادرید و ویارئال 19 فروردین 1402

پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 19 فروردین 1402

تیم فوتبال رئال مادرید پس از آنکه بهترین پیروزی خود در 28 سال اخیر مصاف‌های با بارسلونا و بهترین پیروزی 60 سال اخیرش در نیوکمپ را در جام حذفی بدست آورد و به فینال آن جام رسید، حالا باید در لالیگایی امیدی به فتح آن ندارد برابر ویارئال به میدان برود.

رئال در حال حاضر با 27 بازی 59 امتیاز دارند و 12 امتیاز از بارسلونا د ر صدرجدول عقب است؛ اختلافی که به نظر نمی‌رسد در 11 بازی آنهم در لالیگا قابل جبران باشد تا مادریدی‌ها تمرکز خود را بر روی فتح کوپا دل ری و از آن مهمتر لیگ قهرمانان محبوب خود بگذارند.

رئال پس از این بازی باید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی فرانک لمپارد برود و از این رو شاید امشب کارلتو به برخی از بازیکنانش استراحت بدهد.

انا ویارئال در این فصل عملکرد خوبی داشته و با 44 امتیاز در رتبه ششم جدول است و تنها 4 امتیاز با منطقه کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا فصل آتی فاصله دارد.

زیردریایی‌های زرد در 5 بازی آخر خود در لالیگا 4 برد و 1 تساوی داشته‌اند که فرم بسیار خوبی است و از آن سو رئال مادرید نیز در 5 بازی اخیر لالیگایی 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست را تجربه کرده است.

احتمالا مهمترین انگیزه مادریدی‌ها تا پایان فصل لالیگا رساندن کریم بنزما به آقای گلی در رقابت را روبرت لواندوفسکی بارسلونا است خصوصا که ورژن ماه رمضانی بنزما در این روزها بدجور آتشین عمل می‌کند.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده رئال مادرید و ویارئال 19 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا