خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 | یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 22:30 در دیدار رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان رودررو می‌شوند.

دو تیم بنفیکا پرتغال و اینترمیلان ایتالیا امشب و از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه دا لوژ شهر لیسبون در چارچوب دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ برای تماشای پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بنفیکا و اینترمیلان 22 فروردین 1402

پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 | یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
(برای تماشای دیدار بنفیکا و اینترمیلان بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 | یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402

دو تیم بنفیکا لیسبون پرتغال و اینترمیلان ایتالیا امشب در دیداری جذاب و تماشایی و در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2023_2022 از ساعت 22:30 به میزبانی لیسبونی‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

تیم بنفیکا در این فصل یکی از بهترین فصول سال‌های اخیر خود را می‌گذراند و با اختلافی 7 امتیازی نسبت به پورتو در صدر لیگ پرتغال قرار دارد.

اما در آن سو آبی و مشکی‌های شهر میلان با سیمونه اینزاگی نتایجی همانند دوران حضور این مربی در لاتزیو را می‌گیرند و در کسب عناوین در رویداد‌های حذفی همچون جام حذفی و سوپرکاپ موفق عمل می‌کنند اما اوضاع در سری آ جالب پیش نمی‌رود تا آنجا که عملکر ماورای افتضاح اینتر در شش هفت هفته اخیر لیگ، با وجود حضور این تیم در نیمه نهایی کوپا ایتالیا، یک چهارم لیگ قهرمانان و فتح سوپرکاپ ایتالیا، شاید در صورت باخت اینتر به بنفیکا در بازی امشب، منجر به اخراج اینزاگی از این تیم شود.

اما سابقه دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز جالب است؛ نراتزوری در تاریخ لیگ قهرمانان سابقه 3 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی دارد و پس از آث میلان دومین تیم پرافتخار ایتالیا در اروپا است.

اما بنفیکا نیز سابقه 2 قهرمانی و 5 نایب قهرمانی در این مسابقات را دارد که این تیم را به عنوان پرافتخارترین تیم پرتغالی لیگ قهرمانان معرفی می‌کند البته با تعداد قهرمانی برابر با پورتو و به واسطه تعداد نایب قهرمانی‌ها.

اما موضوع جالب در خصوص حضور بنفیکا در اروپا موضوع معروف «نفرین بنفیکا» است؛ نفرینی که بلا گوتمن سرمربی مجار آن‌ها و کاشف اوزه بیو پس از کسب دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای بنفیکا و سپس اخراج از باشگاه، به زبان آورد

گوتمن پس از اخراج گفت که از حالا تا 100 سال هیچ تیم پرتغالی دوبار پیاپی قهرمان اروپا نخواهد شد و بنفیکا بدون من هرگز قهرمان اروپا نخواهد شد؛ حیرت انگیز آنکه بنفیکا پس از دو قهرمانی در سال‌های 1961 و 1962 با گوتمن، 11 فینال اروپایی در سطح بزرگسالان و جوانان را باخته است که 5 فینال از این فینال‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بوده است!

اما در تقابل‌های رودردو اینتر 2 بار برنده بوده و 1 بازی نیز این جدال مساوی شده است تا بنفیکا هرگز اینتر را نبرده باشد؛ نکته جالب آنکه دومین قهرمانی اینتر در اروپا با پیروزی برابر همین بنفیکا در فینال در سال 1965 به دست آمد که یکی از آن 11 فینال نفرینی عقاب‌های لیسبون بوده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 | یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
پخش زنده بنفیکا و اینتر 22 فروردین 1402 | یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا