خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی بی‌حجاب‌ها با دوربین هوشمند ؛ بودجه ورزش را کم می‌کنند تا با پولش افراد بی‌حجاب را شناسایی کنند

واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی بی‌حجاب‌ها با دوربین هوشمند ؛ وی با اشاره به کم شدن بودجه ورزش، از انجام هزینه برای شناسایی افراد بی‌حجاب، انتقاد کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، فرزانه فصیحی حالا بی‌شک تبدیل به یکی از مهم‌ترین و البته محبوب‌ترین چهره‌های ورزش ایران شده است؛ دختر باد که پس از حضور تاریخی در المپیک توکیو، در سال‌های اخیر علاوه بر شکستن چند رکورد داخلی، نقره بازی‌های اسلامی و البته طلای خوشرنگ دوی سرعت داخل سالن آسیا را برای ایران به ارمغان آورده است.

دونده 30 ساله اصفهانی که در سال‌های اخیر عمده توجهات به دو و میدانی را معطوف به خود کرده است حالا رکورددار دوی 100 متر کشور در بخش زنان، رکورددار دوی 60 متر داخل سالن زنان کشور و البته صاحب مدال طلای این ماده در آسیا است.

فصیحی پیش از این نیز با حضور در المپیک توکیو بدل به اولین بانوی دونده سرعت ایرانی پس از 57 سال در المپیک شد چراکه آخرین بار سیمین صفامهر در المپیک توکیو 1964 توانسته بود در دوی سرعت زنان از ایران شرکت کند.

واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی بی‌حجاب‌ها با دوربین هوشمند

اما فصیحی که اشک‌های خاصش پس از رسیدن به قهرمانی آسیا در ماده 60 متر داخل سالن و همچنین بغض و اشک او بر روی سکوی قهرمانی نیز خبرساز شده بود، روز گذشته واکنش خاصی به موضوع شناسایی هوشمند زنان بی‌اعتنا به حجاب در صفحه شخصی‌اش داشت.

دختر باد در استوری اینستاگرامی خود نوشت:

«می‌دونید چرا برای اولین بار در تاریخ، بودجه ورزش 20 درصد کاهش داشته نسبت به سال قبلش؟ چون با پولش برن تجهیزات هوشمند برای شناسایی افراد بی‌حجاب بخرن»

واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی هوشمند بی‌حجاب‌ها ؛ بودجه ورزش را کم می‌کنند تا با پولش افراد بی‌حجاب را شناسایی کنند
واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی بی‌حجاب‌ها با دوربین هوشمند

گفتنی است مهم‌ترین هدف ورزشی پیش رو سریعترین دختر ایران احتمالا باید حضور در المپیک پاریس 2024 باشد و این قهرمان ارزنده اصفهانی خوب می‌داند که حالا چه اندازه بیشتر در کانون توجهات قرار گرفته است و یقینا او نیز انگیزه‌های زیادی برای ادامه افتخارآفرینی در تاریخ ورزش ایران و البته حضور در دومین المپیک پیاپی و ارائه عملکردی بهتر از المپیک توکیو 2020 دارد.

واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی بی‌حجاب‌ها با دوربین هوشمند
واکنش فرزانه فصیحی به شناسایی بی‌حجاب‌ها با دوربین هوشمند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حجاب حکم خداست و مسلمانان باید حکم خدا را اجرا کنند هر چند اظهار نظر این خانم در باره بودجه ورزش معلوم نیست صحت داشته باشد و ارتباط دادن آن با حکم الهی بی جاست.

    27
    60
    1. دوست مومن و آشنا به اسلام، پیشنهاد می دهم لطفا قرآن و تاریخ اسلام مطالعه نمایید و همچنین شما را ارجاع می دهم به مقالات اندیشمندان اسلام شناس خانم صدیقه وسمقی و محسن کدیورhttps://kadivar.com/19965/
      لطفا یک بار هم که شده مطالعه فرمایید. سپاس

      29
      8
    2. در عجبم که حیوانات از بعضی آدمها بیشتر نسبت به جفت خودشون علاقه دارند و نسبت به‌ تعرض و نگاه غریبه ها حساسیت نشون میدن ولی مردهایی هستند که دوست دادند زن و دخترشون رو به زور داخل چشم مردان دیگه کنند و از اینکه اونها را از چشم نامحرمان محفوظ نگه دارند ناراحتند چرا دوست دارید همه از دیدن اونها لذت ببرند ولی خانم شما دوست نداره زنهای دیگه از شوهرش بهره ببرند مسلما همچنین مردی نمیتونه به خانم خودش بسنده کنه زیر آبی میره شکی نیست اینطور زنان و مردان اصلا به همدیگه تعهدی ندارند . در دادگاه‌ها فراااااوان دیده میشن

      20
      12
    3. نمازم حکم خداوند هست پس چرا نمیان تو خونه های مردم و چک کنن کی نماز میخونه چه کسی نمیخونه یا اصلا چرا قانون نمیزارن همه باید برای نماز به مساجد مراجعه کنن

      12
      11
    4. لعنت بر امثال شما بدبخت های غرب زده بدبخت بیجنبه ک راجب همه چی نظر میدید
      ببند دهنتو خودنمایی نکن
      هنر نکردی مدال گرفتی

      6
      18
  2. اگه ورزش خروجی اش افرادی بی وطن و بی غیرت باشه باید همه بودجه را قطع کنند.
    چرا همه چیز را بهم ربط می دهی. هم از آخور میخوری هم از توبره

    14
    22
    1. ضرر اینا به کشور بیشتر بوده یا فرزندان و اقا زادهای انقلابیون ارزشی فقط ی شبنم نعمت زاده دختر وزیر مافیای دارو در دست داشت و سلامت مردم به گروگان گرفته بود تو دادگاهم با چادر میامد

      16
      5
  3. خوب عزیزمن میخوای بری بروچرادری وری میگی!عقل ندارین چشم که دارین،مگه دوربین‌های هوشمندتهیه اش به همین راحتی هست که تااراده کردن تهیه کنند؟ماکه تحریم هستیم چطوردوربین هوشمندمیخوان بخرن؟!خودایرانیهادرست کنندچطوردرعرض۱الی۲ماه میخوان این همه دوربین تهیه کند.برای کل کشور،نصبش چقدرزمان میبره ،هیچکس توسطح شهرنمیبینه اینادارن دوربین نصب میکنند،بعدم چطورافرادلیدرتوی اغتشاشات شناسایی کردن!چطورجاسوسهاونفوذی،تروریستهارولحظه به لحظه رصد میکنندوفیلم ازشون دارن؟؟ باهمون دوربین‌های هوشمند که الان ۱۰،۲۰ساله توخیابونهای شهرهست واگرچشم بچرخونید میبینی،بوجه کم شده بوجه نهاددیگه ای اضافه شده عقل کل همیشه درهرسال بوجه نهادهاتعقییرمیکنه شددلیل؟!!عزیزم این راه جاده بازکردن برای اروپاآمریکا نیست!!

    16
    16
  4. هموطن و ورزشکار عزیز هم عناوین ورزشی شما مایه افتخار ایرانیان هست وهم سخنی که گفتین واقعا قابل تامل ..در هر صورت از خداوند برای شما وسایر بانوان افتخار افرین ایران سلامتی وموفقیت روزافزون ارزو دارم ..یا حق

    14
    4
  5. اولا تهیه دوربین کار انتظامیه ربطی به بودجه وزارت ورزش نداره بودجه های قبلا توسط سازمان برنامه و بودجه و ریاست جمهوری تنظیم میشه و به مجلس نمایندگان لایحه داده شده و تایید میشه و ربطی بودجه ها به هم ندارن در ثانی شما به ورزشت برس این یک ذره پارچه سرت هم رو به خاطر خدا و خودت تحمل کن مطمئن باش ضرر نمیکنی..

    13
    16
  6. جناب باهوش خودت گفتی خونه مردم نمیان چک کنن برای نماز
    الان هم کسی برای حجاب تو خونه ی شما نمیاد شما می تونی تو خونت بی حجاب باشی

    6
    7
  7. خانم فصیحی محترم شما دیگه شاخ نشو هی هیزم توآتیش نریز بااین بی حجابها مملکت داره به فساد کشیده میشه. پس لطف کن ببند دهنتوهی آتیش بیاره معرکه نشو.

    6
    8
    1. فساد شما مردان نامرد که با باتوم اوستخوان زنان بی‌دفاع را شکستید بیشتر از یک زن بی‌حجاب است که اگر کل ایران را بگردد هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی شما بیسواد ها ی مذهبی همیشه یک منصبی داشتید از شهرداری بگیر تا رئیس جمهور ی و با ندانم کاری هاتون ضربه به اقتصاد زدید تشویق هم شدید هیچ از خودتان پرسیدید این‌همه مسئول مذهبی داریم ولی مملکت همیشه لنگ میزنه یه جای کار میلنگه اون هم باعثش طرفدارهای این مسئولان هستند که از داشتن عقل بی بهره هستند

      2
      6
  8. از کجا میدونی کم شدن بودجه دلیلش بخاطر تامین تجهیزات هوشمند شناسایی بی حجابهاست؟ به شما علتش رو گفتن؟ همینقدر راحت شایعه پراکنی و اتهام و زنی! همینقدر پست!

    7
    2
  9. با سلام و احترام فراوان اعتراض نسبت به مسئله ای نباید موجب انتقاد غیر سازنده در باره یک مسئله ی دیگر گردد پس ایشان نسبت به کم شدن بودجه ی ورزش اعتراض دارند ولی جمله ی بعدیشان اشکال دارد که اعتراضشان وارد ولی قسمت دومش ما وارد است ایشان در دو و میدانی قهرمان هستند ولی در دیدگانشان در مورد حجاب غیر متخصص مثل بنده ی حقیر که در هر دو مورد غیر متخصص هستم ولی قهرمانان را دوست دارم به خصوص اگر پهلوان هم باشند. ( ارادتمند تمام مردم ایران)

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا