خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بنفیکا 0 _ اینتر 2 | عقاب در آشیانه، شکار افعی شد

بنفیکا 0 _ اینتر 2 ؛ تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد تا با ارائه یک نمایش برتر در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بنفیکا لیسبون را در پرتغال مغلوب کند.

به گزارش انصاف ورزشی، یکی از دیدارهای سه شنبه شب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بنفیکا لیسبون و اینترمیلان ایتالیا برگزار شد که نراتزوری اجازه هیچ‌گونه عرض اندامی را به صدرنشین لیگ پرتغال در خانه نداد و بازی را با حساب 2 بر 0 به نفع خود پایان داد.

این پیروزی سومین برد اینتر برابر بنفیکا در چهارمین دیدار رودررو بود و بنفیکا همچنان از بدست آوردن پیروزی برابر اینترمیلان عاجز ماند.

اینتر که با 3 قهرمانی لیگ قهرمان 1 قهرمانی بیش از بنفیکا دارد، حالا به عنوان دومین تیم پرافتخار فوتبال ایتالیا در اروپا پس از تیم همشهری میلان، یک پای خود را در نیمه نهایی می‌بیند و بنفیکا نیز گویا باید بار دیگر به حقیقت «نفرین گوتمن» ایمان بیاورد.

هرچند هنوز یک 90 دقیقه دست نخورده در جوزپه مه آتزا میلان باقی است و شاید عقاب‌ها بتوانند کامبکی تاریخی را به افعی‌های میلان متحمل کنند.

گفتنی است با این پیروزی بزرگ، سیمونه اینزاگی بار دیگر ثابت کرد چه اندازه در بردن دیدارهای حذفی متبحر است هرچند که عملکرد همیشه پرنوسان و ناامیدکننده تیم‌های او در لیگ حالا کمی حوصله مدیران اینتر را سر برده است اما این برد می‌تواند معادلات آینده شغلی سیمونه اینزاگی را دچار تحول کند.

این نکته نیز قابل اعتنا است که شاید عقاب‌های لیسبون چوب کنفرانس مغرورانه سرمربی خود را خوردند که معتقد بود اینتر در این بازی با دفاع اتوبوسی به دنبال کسب تساوی خواهد بود!

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور رفت

بنفیکا 0 _ اینتر 2

گل‌ها: نیکولو بارلا _ روملو لوکاکو (پنالتی)

ورزشگاه دا لوژ لیسبون

22 فروردین 1402

بنفیکا 0 _ اینتر 2 | عقاب در آشیانه شکار افعی شد
بنفیکا 0 _ اینتر 2 | عقاب در آشیانه، شکار افعی شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا