خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن 25 فروردین 1402

پخش زنده نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن 25 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 26ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:45 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با شکست هفته پیش عملا حذف شده است و شانسی برای بقا در لیگ ندارد هرچند که روی کاغذ این تیم می‌تواند در 5 هفته 8 امتیاز را جبران کند اما از نگاه منطقی تیمی که در 20 هفته اخیر 5 امتیاز کسب کرده است شانسی برای ماندن در لیگ ندارد.

امشب و از ساعت 19:45 نفت مسجدسلیمان در یکی از آخرین دیدارهایی که در چارچوب لیگ برتر در شهر اولین‌ها برگزار می‌شود میزبان تیم ذوب آهن اصفهان در چارچوب هغته 26ام لیگ برتر خلیج فارس است؛ برای تماشای پخش زنده نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن اصفهان 25 فروردین 1402

پخش زنده نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن 25 فروردین 1402

جدال دو تیم نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن یکی از تشریفاتی‌ترین دیدارهای این فصل لیگ است؛ ذوب آهن خطری از بابت سقوط حس نمی‌کند و با 30 امتیاز در رتبه نهم جدول است و نفتی‌های مسجدسلیمان نیز با توجه به فتصله 8 امتیازی تا منطقه امن در فاصله 5 بازی به پایان لیگ و آمار افتضاح کسب 5 امتیاز در 20 هفته اخیر عملا سقوط را پذیرفته و آماده بازگشت به لیگ آزادگان است.

سبزهای اصفهانی در 5 بازی اخیرشان در لیگ برتر خلیج فارس ایران فرم خوبی داشته و 3 برد، 1 باخت و 1 تساوی را بدست آورده اما نفت مسجد سلیمان در 5 بازی اخیر خود 4 باخت و 1 تساوی را بدست آورده است.

گزافه نیست اگر بگوییم آرام‌ترین روزهای نفت در لیگ در چندسال اخیر با مهدی تارتار بوده است و حالا این مربی محبوب در شهر اولین‌ها در شرایطی که تیم سابقش اوضاع اسفناکی دارد، با ذوب آهن به مسجدسلیمان بازمی‌گردد.

اما شما می‌توانید پخش زنده نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن 25 فروردین 1402 را در ساعت 19:45 با استفاده از لینک ابتدای مطلب تماشا بفرمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا