خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ملوان و تراکتور 26 فروردین 1402

پخش زنده ملوان و تراکتور 26 فروردین 1402 را با ما ببینید؛ دو تیم در هفته ۲۶ام لیگ برتر خلیج فارس از ساعت 19:30 در انزلی رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز که هفته گذشته موفق شد با برتری خانگی برابر سپاهان ضمن بدست آوردن رتبه پنجم، کورس قهرمانی را نیز بسیار داغ کند، این هفته از ساعت 19:30 میهمان تیم با سابقه و البته پرافتخار ملوان بندرانزلی است؛ برای تماشای پخش زنده ملوان و تراکتور 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده ملوان بندرانزلی و تراکتور تبریز 26 فروردین 1402

پخش زنده ملوان و تراکتور 26 فروردین 1402

تیم فوتبال تراکتور تبریز هفته گذشته با یک نمایش بسیار دلپذیر موفق شد تا سپاهان صدرنشین را شکست داده و خود را به رده پنجم جدول برساند؛ چنین نمایشی حسرت هواداران تبریزی را بیش از پیش می‌کند که چرا پاکو خمز از ابتدای فصل هدایت تراکتور را بر عهده نداشت.

سرخ‌های تبریز هم‌اکنون با 42 امتیاز در رتبه پنجم جدول هستند و در پنج بازی آخر خود نیز سه برد و دو باخت را بدست آورده‌اند و در صورت پیروزی برابر انزلی‌چی‌ها می‌توانند در صورت لغزش احتمالی گلگهر، به رتبه چهارم برسند.

اما ملوان بندرانزلی که این فصل پس از سالها با هدایت مازیار زارع و مدیریت پژمان نوری کاپیتان‌های محبوب سال‌های خیلی دور و خیلی نزدیک ملوان به لیگ بازگشت، شرایط آنچنان مطلوبی ندارد و با 24 امتیاز سیزدهم است؛ اما به نظر می‌رسد ملوان با توجه به اختلاف 8 امتیازی با منطقه خطر بتواند خود را در لیگ حفظ کند.

انزلی‌چی‌ها که تلاش‌های بسیارشان برای ورود زنان انزلی‌چی به ورزشگاه در این بازی بی‌ثمر ماند، در 5 بازی اخیر خود 3 باخت و 2 مساوی بدست آورده‌اند و تشنه برد برابر پرشورها هستند.

اما شما می‌توانید پخش زنده ملوان و تراکتور 26 فروردین 1402 را در ساعت 19:30 با استفاده از لینک ابتدای مطلب به تماشا بنشینید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا