خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلایل اصلی و کاربردی خرید سرور مجازی چیست؟

رپورتاژ آگهی

وبسایت ها چهره دیجیتالی کسب و کار شما هستند و وقتی قرار است صفحات وبسایت شما میزبان محتوا، محصولات یا خدمات باشند باید علاوه بر طراحی و بهینه وبسایت به فکر یک سرور مجازی عالی برای دیپلوی آن باشید.

سرور مجازی یکی نسخه شبیه سازی شده از سرور فیزیکی است و تقسیم منابع این سرور با استفاده از ابزارهای مجازی ساز انجام می شود. با خرید سرور مجازی در واقع، یک سرور اختصاصی با منابع موردنیاز خود خواهید داشت که این منابع مختص شما هستند. پس در کل، افزایش امنیت، بهبود انعطاف پذیری و دسترسی به منابع قابل اعتماد از مهم ترین دلایل استفاده از سرور مجازی هستند.

در صورتی که برای تصمیم گیری در مورد خرید سرور مجازی به دلایل بیشتری نیاز دارید، با ما همراه باشید تا دلایل اصلی برای خرید سرور مجازی را بررسی کنیم:

در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

سرور مجازی از تقسیم سرور اختصاصی به چند نسخه کوچکتر به وجود می آید و اگر نیازمندی های خود را شناسایی کنید و سرور مجازی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید، مطمئناً هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با هزینه یک سرور اختصاصی، خیلی پایین تر است.

مخصوصاً که اگر در اوایل شروع کار هستید و دوست دارید با حداقل هزینه به حداکثر خروجی برسید، سرور مجازی گزینه خوبی برای شماست. همچنین، اگر بعداً در مورد هزینه های کسب و کار خود به مشکل بر خوردید، دیگر مجبور نیستید که نگران هزینه های بالای سرور اختصاصی باشید چون با بودجه کم، اولین بخشی که می توانید از عهده تامین آن بربیایید، سرور مجازی است.

امنیت را به معنای واقعی تجربه خواهید کرد.

فرقی نمی کند که با چه هدفی می خواهید از سرور مجازی استفاده کنید، چه وبسایت راه اندازی کنید، چه ترید کنید و … داده های شما مهم هستند و نیاز به محافظت دارند.

حالا اگر وبسایت شما کوچک است و در اوایل دوره راه اندازی با ترافیک زیادی روبرو نیستید، شاید اهمیت امنیت را زیاد حس نکنید ولی مطمئناً با رشد کسب و کار خود متوجه می شوید که چرا اکثر کاربران به جای هاست اشتراکی ترجیح می دهند کمی بیشتر هزینه کنند و به سرور مجازی مهاجرت کنند. با سرور مجازی دیگر خبری از اشتراکی بودن منابع سرور فیزیکی نیست، بلکه هر کاربر منابع، برنامه ها و فایل های مخصوص خود را دارد که کاربران سرور مجازی های دیگر مربوط به همان سرور فیزیکی به آنها دسترسی ندارند.

با خرید سرور مجازی در سطح ایده آلی از ایمنی خواهید بود چون علاوه بر اشتراکی نبودن منابع، اقدامات امنیتی شرکت ارائه دهنده و حتی خود شما باعث ایجاد چند لایه امنیتی قوی مثل فایروال ها و سیستم های تشخیص حمله و هک می شود و این یعنی “امنیت به معنای واقعی”.

همه کنترل ها در دست شما خواهد بود.

با سرور مجازی به راحتی می توانید کسب و کار خود را کنترل کنید؛ آن هم با هزینه کمتر از هزینه خرید سرور اختصاصی چون همه منابع و دارایی های سرور فقط در اختیار شماست و دیگر مجبور نیستید به خاطر قطعی های ناشی از فعالیت وبسایت های دیگر، دچار استرس و نگرانی شوید.

موقع خرید سرور مجازی این شما هستید که در مورد سیستم عامل، قدرت سخت افزاری و برنامه های خود تصمیم بگیرید و حتی زمان خاموش/روشن بودن سرور هم دست شماست. پس اگر کسب و کاری دارید که می خواهید همه کنترل ها را به دست بگیرید و در صورت نیاز به پهنای باند بیشتر و سخت افزار قوی تر، بدون هیچ مشکلی پلن خود را ارتقاء دهید، وقت آن است روی یک سرور مجازی سرمایه گذاری کنید.

با قابلیت ارتقاء پلن سرور مجازی به آزادی خواهید رسید.

با توجه به اینکه وضعیت کسب و کار غیرقابل پیشبینی است، اینکه نیازهای ابتدایی شما با نیازهای آینده شما تفاوت داشته باشد، کاملاً عادی است. سرور مجازی این آزادی را به شما می دهد که منابع سرور مجازی خود را متناسب با نیازهای کسب و کار خود افزایش یا کاهش دهید. پس نیازی نیست که موقع افزایش ترافیک یا حجم محتوای وبسایت خود نگران افت عملکرد سرور باشید. البته، این نکته را هم فراموش نکنید بعضی از ارائه دهندگان قابلیت ارتقا را برای پلن های خود لحاظ نمی کنند پس سعی کنید از این موضوع مطمئن شوید تا بعداً مجبور نباشید که از یک ارائه دهنده جدید خرید کنید.

با آپتایم نزدیک 100 درصد، شگفت زده خواهید شد.

به لطف ابزارهای مجازی ساز و قابلیت اطمینان بالای سرور مجازی، کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت شما هرگز با خرابی و اختلال در سرور روبرو نخواهند شد و وقتی هم از لحاظ کیفیت محصولات/خدمات و هم از لحاظ کارکرد درست وبسایت، رضایت مشتریان را جلب کنید، رشد کسب و کار شما قطعی خواهد بود.

در کل، زیرساخت سرور مجازی به گونه ای است که قابلیت تحمل خطا و دسترس پذیری را افزایش می دهند و همین باعث می شود که آپتایم سرور نزدیک 100 درصد باشد. پس با سرور مجازی نه تنها همیشه در دسترس مخاطبان خود هستید بلکه حفاظت و پشتیبان گیری از داده ها را هم با اطمینان بالاتری انجام خواهید داد.

یک تیم متخصص، پشتیبان سرور شما خواهد بود.

یک تیم متخصص، پشتیبان سرور شما خواهد بود.

اگر با نحوه راه اندازی یا مدیریت سرور مجازی آشنا نیستید یا شخصی را سراغ ندارید که این کارها را به او بسپارید، با خرید سرور مجازی مدیریت شده می توانید از تجربه و تخصص تیم ارائه دهنده استفاده کنید تا تمام اقدامات مربوط به راه اندازی، امنیت و … با مهارت و اطمینان بیشتری انجام شود.

در کل، هزینه اضافی که بابت این مدیریت پرداخت می کنید، در مقابل اهمیت کارهایی که قرار است توسط افراد متخصص انجام شود تا عملکرد سرور شما در حالت ایده آل بماند، بسیار ناچیز است.

پیشنهاد انصاف نیوز برای خرید سرور مجازی : https://asamserver.com/vps-server

کلام آخر

اینکه می خواهید کسب و کار خود را با خرید یک سرور مجازی مناسب، رونق ببخشید، ایده بسیار خوبی است چون اگر بخواهیم یک مقایسه کوچک انجام دهیم، اینگونه است که هزینه خرید سرور مجازی در مقایسه با خرید سرور اختصاصی بسیار کمتر است ولی اگر انتخاب درستی انجام دهید، با سرور مجازی هم به عملکرد موردنظر خود خواهید رسید. اگر از لحاظ امنیت و اشتراکی بودن بررسی کنیم، منابع سرور مجازی به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار می گیرد و هیچ نشانی از نگرانی های مربوط به هاست اشتراکی نیست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا