خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا

پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دور برگشت یک چهارم لیگ اروپا از ساعت 22:30 در ژوزه آلوالاده رودررو می‌شوند.

دو تیم یوونتوس تورین ایتالیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال امشب از ساعت 22:30 و در حالی که دیدار رفت با یک گل به نفع تورینی‌ها به پایان رسیده است، در چارچوب دیدار برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا در لیسبون به مصاف هم خواهند رفت؛ اما برای پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده اسپورتینگ لیسبون و یوونتوس 31 فروردین 1402

پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا
(برای تماشای پخش زنده یوونتوس و اسپورتینگ لیسبون بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402 | دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا

پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402

دو تیم یوونتوس تورین و اسپورتینگ لیسبون امشب در دیداری جذاب و تماشایی و در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا 2023_2022 از ساعت 22:30 به میزبانی لیسبونی‌ها به مصاف هم خواهند رفت.

دیدار رفت دو تیم در تورین با برتری خفیف و یک گله یووه به پایان رسید که البته درخشش پرین گلر گورخرها در این پیروزی نقش مهمی داشت.

یوونتوس ایتالیا در این فصل شرایط خاصی را پشت سر گذاشته و اگر کسر 15 امتیاز از این تیم نبود این تیم الان در رتبه چهارم سری آ و منطقه کسب سهمیه بود هرچند که احتمال بازگشت این 15 امتیاز پس از دادگاه امروز قوت گرفته اما به هرحال و فارغ از این امر، یووه در تلاش برای فتح جام حذفی ایتالیا و البته لیگ اروپاست که فتح لیگ اروپا علاوه بر یک جام با ارزش سهمیه لیگ قهرمانان را هم به بانوی پیر هدیه می‌کند.

اما اسپورتینگ لیسبون که همواره زیر سایه‌ی پورتو و بنفیکا بوده است در این فصل در رتبه چهارم لیگ پرتغال است اما در لیگ اروپا دست به کار بزرگی زده است و آرسنال، صدرنشین لیگ برتر انگلیس را از دور مسابقات حذف کرد و باید دید تا کجا می‌تواند به رویاپردازی ادامه دهد.

اما در خصوص افتخارات اروپایی، تیم پرتغالی تنها یک بار برنده جام درجه چند و فراموش‌شده جام برندگان جام اروپا شده است اما یوونتوس تورین همانند اسپورتینگ ۱ بار برنده جام برندگان جام شده اما این تیم علاوه بر این ۲ قهرمانی و ۷ نایب قهرمانی لیگ قهرمانان، ۳ قهرمانی و ۱ نایب قهرمانی لیگ اروپا و ۲ قهرمانی سوپرجام اروپا را نیز در کارنامه دارد؛ یووه همواره به عنوان یکی از اساطیر باخت در فینال‌های اروپایی خصوصا لیگ قهرمانان شناخته می‌شود!

در مصاف‌های رودررو اما یووه 2 برد و اسپورتینگ 1 برد کسب کرده و 1 دیدار نیز مساوی شده است؛ اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده اسپورتینگ و یوونتوس 31 فروردین 1402 را از ساعت 22:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا