خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رستوران علیرضا منصوریان پلمب شد (+ویدیو)

در ادامه پلمب سریالی واحدهای تجاری در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف، رستوران علیرضا منصوریان پلمب شد تا سرمربی فولاد خوزستان نیز از این طرح بی‌نصیب نماند.

به گزارش انصاف ورزشی، پلمب واحدهای تجاری در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف حالا گریبان برخی از چهره‌های معروف هنری و ورزشی را هم گرفته است که در همین خصوص رستوران علیرضا منصوریان پلمب شد.

در روزهای گذشته نیز رستوران امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز در همین خصوص پلمب شده بود که این موضوع حالا گریبان منصوریان کاپیتان سابق استقلال، بازیکن تیم ملی در جام جهانی 1998 فرانسه و سرمربی کنونی فولاد خوزستان را هم گرفته است.

«طرفداری» در خصوص پلمب رستوران منصوریان نوشت:

«امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ماه در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب پلمب برخی از رستوران‌ها در دستور کار پلیس اماکن قرار گرفت.

صبح امروز ابتدا رستوران بهاره رهنما بازیگر سینما و تئاتر در خیابان مرزداران و سپس رستوران باب البحر متعلق به علی منصوریان، با حضور پلیس اماکن پلمب شد.

این در حالی است که از صبح امروز و پیش از پلمب رستوران متعلق به علی منصوریان، این رستوران تعطیل بوده و احتمال می‌رود که تصمیم برای پلمب آن از قبل گرفته شده است.»

اما «رکنا» فیلمی از پلمب رستوران علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد خوزستان واقع در «بام‌ لند» نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

رستوران علیرضا منصوریان پلمب شد

پیش از این نیز «مردم سالاری آنلاین» از صادر شدن اخطار پلمب برای رستوران علی دایی و علیرضا منصوریان در مجتمع تجاری اوپال خبر داده و در این خصوص نوشت:

«طی روزهای گذشته، رستوران سرمربی تیم ملی، امیر قلعه نویی به دلیل پوشش کارمندان این واحد صنفی پلمب شده است و رستوران علی دایی و علیرضا منصوریان در مجتمع تجاری اوپال اخطار پلمب به دلیل سرویس دهی به زنان مخالف حجاب دریافت کرده‌اند.»

گفتنی است این مجتمع تجاری امروز به طور کلی پلمب شد.

رستوران علیرضا منصوریان پلمب شد (+ویدیو)
رستوران علیرضا منصوریان پلمب شد

به هر ترتیب اینگونه که از شواهد برمی‌آید از صبح امروز پلمب واحدها و مجتمع‌های تجاری در راستای اجرای طرح حجاب و عفاف شدت گرفته و این موضوع قاعدتا بیش از پیش گریبان چهره‌های مشهور و اصطلاحا سلبریتی را نیز خواهد گرفت چرا که آن‌ها خصوصا چهره‌های سرشناس ورزشی ید طولایی در زمینه اداره واحدهای تجاری دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا