خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تاثیر شیباریوم بر قیمت شیبا؛ چه آینده‌ای در انتظار شیبا اینو است؟

در سال ۲۰۲۱ شیبا اینو ۲۵۱ هزار برابر شد! اما بعدها این ارز دچار ریزش زیادی شد و به قیمت کنونی رسید. بسیاری از سرمایه‌گذاران از این ارز دیجیتال ناامید شدند. دیری نگذشت که خبر توسعه شیباریوم آمد. این خبر باعث شد سرمایه‌گذاران به آینده شیبا اینو امیدوار شوند؛ زیرا توسعه این پروژه می‌تواند شیبا را محبوب‌تر کند.

بسیاری از سرمایه‌گذاران هم همچنان معتقدند که شیبا رشد نمی‌کند و پروژه شیباریوم تاثیری بر این ارز نخواهد گذاشت. در مقاله می‌خواهیم به سوال تاثیر شیباریوم بر قیمت شیبا و اینکه چه آینده‌ای در انتظار شیبا اینو است؟ پاسخ دهیم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

پروژه شیباریوم چیست؟

به‌طور خلاصه شیباریوم یک شبکه بلاکچین لایه دوم است. این بلاک چین بر پایه شبکه اتریوم است. شیباریوم با هدف تبدیل شیبا اینو به یک اکوسیستم کامل توسعه داده می‌شود. مجری پروژه شیباریوم تیم توسعه شیبا اینو است. پیشنهاد توسعه این بلاکچین توسط ریوشی (بنیانگذار ناشناس شیبا) در یک پست وبلاگ داده شد؛ البته بعدها این پست برای همیشه پاک شد.

پروژه شیباریوم اکوسیستم شیبا را به‌طوری توسعه می‌دهد که بتوان در آن پروژه‌هایی مانند صرافی‌های غیرمتمرکز، بازی‌های بلاکچین و قراردادهای هوشمند را توسعه داد. شبکه شیباریوم باعث می‌شود کارمزدهای تراکنش‌ها کاهش پیدا کند و سرعت شبکه بیشتر شود. از دیگر اهداف توسعه شیباریوم می‌توان به راه‌اندازی و توسعه Dapp ها اشاره کرد.

بلاکچین شیباریوم با سایر بلاکچین‌ها تفاوت دارد؛ زیرا به‌طور خاص برای کسب‌وکارها طراحی شده است. این بدان معنی‌ست که کارمزدها کم و سرعت زیاد است. بسیاری از پیش‌بینی‌های ۲۰۲۳ می‌گویند که پروژه شیباریوم تاثیر مثبتی بر روی ارز شیبا خواهد گذاشت. در بخش بعدی بیشتر این موضوع را بررسی می‌کنیم.

تاثیر شیباریوم بر قیمت شیبا چیست؟

اعلام خبر توسعه شبکه بلاکچین شیباریوم باعث ایجاد دید مثبتی برای شیبا شد. ایجاد شبکه‌ای که کاربران بتوانند بر روی آن خرید و فروش شیبا را انجام دهند، خبری مثبت است. با اینکه توسعه شبکه بلاکچین کاری زمان‌بر است و موفقیت آن هم به عوامل متعددی بستگی دارد، انتظار می‌رود توسعه شیباریوم تاثیر مثبتی بر ارزش شیبا داشته باشد.

سرعت بیشتر و هزینه کمتر مسلما باعث افزایش قیمت و بهبود اکوسیستم شیبا می‌شود. متاورس شیبا، صرافی‌های غیر متمرکز و این‌چنین پروژه‌ها باعث کاربردی‌تر شدن این ارز می‌شوند. در نهایت ما می‌توانیم شاهد افزایش ارزش آن باشیم؛ هر چند که پیش‌بینی آینده کاری سخت و ناشدنی‌ست.

آیا راه اندازی شیباریوم می‌تواند قیمت شیبا اینو را به اوج برساند؟

تاثیر شیباریوم بر قیمت شیبا؛ چه آینده‌ای در انتظار شیبا اینو است؟ هیچ‌کس نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند. یکی دیگر از موضوعاتی که سرمایه‌گذاران را برای شیباریوم مشتاق می‌کند، مکانیزم توکن‌سوزی آن است. با راه‌اندازی شیباریوم ارز شیبا دارای مکانیزم توکن‌سوزی می‌شود. به‌هرحال این پیش‌بینی که آیا شیباریوم قیمت شیبا را تا ۰.۰۰۱ می‌رساند، کار سختی است. برای رسیدن به این اوج قیمتی، شیبا نیاز به افزایش ۴۴ برابری دارد!

با اینکه این افزایش قیمتی کاری سخت است؛ اما بعید نیست. شیبا در سال ۲۰۲۱ بیش از ۲۵۱ هزار برابر شد!

سخن آخر

پیش‌بینی آینده کاری سخت است. اما می‌توان انتظار داشت که پروژه شیباریوم تاثیر مثبتی بر روی ارز شیبا اینو بگذارد.

با توجه به این مقاله اگر تصمیم گرفته‌اید در ارز شیبا سرمایه‌گذاری کنید، ما صرافی ایرانیکارت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای خرید و فروش شیبا از صرافی ایرانیکارت استفاده کنید. شما برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایرانیکارت کارمزدی پرداخت نمی‌کنید؛ این بدان معنی است که ایرانیکارت بر خلاف سایر صرافی‌ها کارمزدی دریافت نمی‌کند.

شما می‌توانید بیش از ۷۰۰ را در صرافی ایرانیکارت بخرید و بفروشید. ثبت‌نام و احراز هویت‌ایم صرافی تنها ۱۵ دقیقه از شما وقت می‌گیرد.

به‌نظر شما چه آینده‌ای در انتظار شیبا است؟ در بخش نظرات به ما بگویید!

منبع: analyticsinsight

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا