خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گروه الله کرم: تهاجم به حاج منصور، تهاجم به اسلام و عاشوراست!

گروه الله کرم موسوم به «حزب‌الله»، روز گذشته با صدور بیانیه‌ای به دفاع تمام‌قد از منصور ارضی پرداخت و تهاجم به او را تهاجم به اسلام انقلابی و عاشورای حسینی خواند.

به گزارش روزنامه ی «شرق» در این بیانیه که در صفحه اینستاگرام حسین الله‌کرم منتشر شده، آمده است: «بر‌همین‌اساس حاج منصور ارضی در اظهارات سیاسی، آنچه به کار می‌برد ناسزا نیست، بلکه همان سزای لیبرال‌هاست». همچنین در این بیانیه متذکر شده است: «چنانچه لیبرال‌ها از حاج منصور ارضی عذرخواهی نکنند، ضمن افشای محتوای دیدگاه‌های کلی و لیبرالی آنها، طبق بند «م» وصیت‌نامه امام راحل(ره)، به مقابله جدی با عوامل آن خواهد پرداخت». حزب‌الله منصور ارضی و سایر مداحان انقلابی را پیشرو جریانات سیاسی و غیرسیاسی فتنه ٨٨، دانسته است.

بند «م» چیست؟

در بند م وصیت نامه امام (ره) آمده است: «اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس‌جمهور و رؤسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضائی و دولت در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاه‌های خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است و تبلیغات و مقالات و سخنرانی‌ها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. از آزادی‌های مخرب باید جلوگیری شود، از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به‌طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور کردند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی کردند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. هرچند هر کس این حق را دارد که مسایل سیاسی و اجتماعی و فرهنگی حتی شعائردینی را از زاویه نگاه خود بررسی و ارزیابی کند با این همه، اما، خود را هم ردیف اسلام و عاشورا دانستن، هیچ معنای معقول و منطقی جز جهل و نادانی با خود حمل نمی کند. این سخن که حمله به منصور ارضی حمله به اسلام و عاشوراست همان اندازه درست است که اگر می گفت حمله به الله کرم حمله به اسلام وعاشوراست. اگر اسلام و عاشورا را مساوی با الله کرم ها و منصور ارضی ها دانسته شود دیر یا زود فاتحه اسلام و عاشورا خواند شده است ؛ که هرگز چنین مباد.وای به آن اسلام و عاشورایی باد که تربیت بافته اش در حد و اندازه کسی همچون منصور ارضی باشد. البته آستانه اسلام و عاشورا بلندتر از آن است که تنها کسانی همچون ارضی و الله کرم ها بتوانند از آن عبور نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا