خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شجاع خلیل زاده و 3 ستاره دیگر به تراکتور پیوستند ؛ شبیخون شبانه آتا زنوزی به بازار در تبریز!

شجاع خلیل زاده و 3 ستاره دیگر به تراکتور پیوستند تا اولین شب پرسروصدای نقل و انتفالات تابستانی فوتبال ایران در تبریز رقم بخورد 4 بازیکن پرمشتری به تراکتور بروند.

به گزارش انصاف ورزشی، ساعاتی پیش باشگاه تراکتور تبریز از 4 خرید تابستانی خود برای تیم پاکو خمس رونمایی کرد که هر 4 بازیکن از جمله بازیکنان پرمشتری بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران بودند.

بدون شک مهمترین بازیکنی که حوالی نیمه شب پیوستنش به تراکتور قطعی شد مدافع تیم ملی ایران و مدافع سابق پرسپولیس تهران شجاع خلیل زاده بازیکن 34 ساله مازندرانی و فصل گذشته الاهلی قطر است.

شجاع که حدود 7 سال پیش برای خدمت سربازی در تراکتور حضور داشت و حتی موفق به گلزنی برای این تیم شد با توجه به عدم استقبال هواداران پرسپولیس از بازگشت او به این تیم لباس پرشورهای تبریز را به تن کرد.

اما دو پرسپولیسی دیگر نیز شنبه شب به تراکتور پیوستند که از آن میان سعید آقایی مدافع چپ سابق سرخ‌ها سابقه حضوری موفق در تراکتور را نیز پیش از حضور در سپاهان، پرسپولیس و فولاد داشته است؛ اما مهدی شیری بازیکن فصل پیش فولاد خوزستان دیگر پرسپولیسی سابق است که البته برای اولین بار به جمع پرشورها می‌پیوندد تا در دفاع راست این تیم قرار بگیرد تا بدین ترتیب 3 عضو از 4 عضو خط دفاعی پاکو خمز همزمان به تراکتور پیوسته باشند.

اخرین خرید شنبه شب تراکتوری‌ها در واقع بازگشت حسین پورحمیدی دروازه‌بان جوان سابق استقلال بود؛ او تحت قرارداد باشگاه تراکتور بود اما پس از حضور قرضی در آلومینیوم اراک و در حالی که با 17 کلین شیت فصلی رویایی داشت به تیم ملی هم رسید با توجه به آنکه شرط خود را برای حضور در هر تیمی نبودن رقیب سرسخت عنوان کرده بود و تراکتور نیز به نوعی عذر کاپیتان خود محمدرضا اخباری را خواسته بود، برای بازگشت به تراکتور با مدیران این تیم به توافق رسید.

بدین ترتیب در شب پر تب و تاب تبریز شجاع خلیل زاده و 3 ستاره دیگر به تراکتور پیوستند تا نام تراکتور خمس از حالا در میان مدعیان ثبت شود.

شجاع خلیل زاده و 3 ستاره دیگر به تراکتور پیوستند ؛ شبیخون شبانه آتا زنوزی به بازار در تبریز!
شجاع خلیل زاده و 3 ستاره دیگر به تراکتور پیوستند ؛ شبیخون شبانه آتا زنوزی به بازار در تبریز!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام‌‌این‌بازیکنان‌اگر‌ازسوی‌سه
    تیم‌بالای‌جدول‌خواهان‌داشت
    به‌تبریز‌وآذربایجان‌نمیرسیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا