خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آیت‌الله مصباح یزدی نمایش غدیر را مطرح کرد»

سردار نقدی، معاون هماهنگ‌کننده‌ی سپاه پاسداران با بیان اینکه «کاروان‌هایی به شهرها و محل برگزاری نمایش غدیر اعزام خواهند شد»، گفت: این یک حرکت ابتکاری بود که آیت‌الله مصباح یزدی آن را مطرح کردند و از قم آغاز و در ۱۳۰ شهر توسعه پیدا کرد.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی، در چهارمین جلسه «هم‌اندیشی و هم‌افزایی ستاد مرکزی دهه امامت و ولایت و بزرگداشت عید غدیر» گفت: عید غدیر ظرفیت بسیار بالای مردمی دارد و اگر کنش‌های سازمانی تقویت و همگرا شوند اتفاقات مثبتی در استان‌ها رقم خواهد خورد.

سردار نقدی
«آیت‌الله مصباح یزدی نمایش غدیر را مطرح کرد»

وی با بیان اینکه غدیر یک جنبش حرکت خودجوش بوده و در سپاه در این راستا اقداماتی انجام شده است، گفت: پیوستن اصناف و اقشار مختلف به پویش غدیر در دستور کار ما قرار دارد‌ و همچنین در اکثر شهرها نمایش واقعه غدیر اجرا می‌شود و کاروان‌هایی به این منظور به شهرها و محل برگزاری نمایش غدیر اعزام خواهند شد. این یک حرکت ابتکاری بود که آیت‌الله مصباح یزدی آن را مطرح کردند و از قم آغاز و در ۱۳۰ شهر توسعه پیدا کرد ولی به دلیل کرونا کمرنگ شد و الحمدالله امروزه در حال توسعه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در پایان اظهار کرد: تأکید ما بر خطبه‌‌خوانی غدیر است و اگر اجرایی شود خیلی اقدام خوب و اثرگذاری خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اما هیچ گاه گفته نشد چرا مرحوم امام به هیچ وجه اجازه حضور مصباح در جمع انقلابیون را ندادند و تا ایشان زنده بود، مصباح در هیچ بخش از انقلاب نقشی نداشت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا