خرید تور تابستان

تکذیب مطلبی که روزنامه جوان درباره رهبری منتشر کرده بود

کانال تلگرامی باشگاه روزنامه‌نگاران ایران درباره‌ی واکنش دفتر استفتائات آیت‌الله خامنه‌ای پیرامون مطلبی که روزنامه جوان درباره رهبری منتشر کرد، نوشت:

«دفتر استفتائات رهبر انقلاب مطلبی را که چند روز پیش روزنامه جوان به نقل از این دفتر درباره طرح یکپارچه خودرو منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

روزنامه جوان درباره رهبری
تکذیب مطلبی که روزنامه جوان درباره رهبری منتشر کرده بود

روزنامه جوان نوشته بود: «اخیراً دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به این سؤال که آیا قرارداد پیش‌فروش کالا که در آن مشخصات و زمان تحویل کالا معلوم ولی قیمت کالا نامعلوم و بسته به قیمت زمان تحویل کالا باشد، از نظر شرع مقدس صحیح است؟ پاسخ دادند: «صحیح نمی‌باشد و بیع محقق نمی‌شود.»

امروز دفتر استفتائات رهبر انقلاب اعلام کرد: «استفتاء با موضوع حرام و خلاف شرع بودن طرح یکپارچه فروش خودرو تکذیب می شود. استفتاء انجام شده یک استفتاء کلی و مربوط به سال ۹۱ است و صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام آن نیست»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خودشون میگن واسه سال ۹۱ بوده یعنی اونموقع که شرایط خرید و فروش مشخص بود . الان که دیگه کلا هیچی معلوم نیست و همون صلح و تراضی هم نامعلوم و غیر مشخصه.
    بهتره بجای تکذیب کردن یه کم کارها رو درست کردوحق مردم رو بهشون داد

  2. این چه جور استفتا فقهی هست؟!
    وقتی قراردادی باطل باشه، چطور میتونه انجام دادنش گناه و معصیت نباشه؟!
    چون یه طرف قضیه، حکومت و دولت هست، نزول خوری مشکل نداره؟!
    این رو میگن مافیا!
    واقعا اسلام اگه این هست، نخواستیم!

  3. « صحیح نبودن یک قرارداد یا بیع، به معنای حرام (بودن) آن نیست» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا