خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق علیرضا بیرانوند با استقلال ؛ بازار گرمی یا بزرگترین انتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران؟

از مدت‌ها پیش خبر اختلاف علی بیرو با مدیران پرسپولیس نقل محافل بود و حالا و پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس خبرها حاکی از توافق علیرضا بیرانوند با استقلال است!

به گزارش انصاف ورزشی، مدت‌هاست که اختلاف علیرضا بیرانوند با مدیران پرسپولیس پس از گذراندن فصلی درخشان که منجر به کسب دو جام قهرمانی با درخشش بی مثال گلر شماره یک تیم ملی شد، علنی شده است و طبق گزارش منابع خبری ساعتی پیش سرانجام بیرانوند قرارداد خود با پرسپولیس فسخ کرد.

اما در این میان شنیده‌ها از انفجار بمبی اتمی در فوتبال ایران خبر می‌دهند، پیوستن علی بیرو به استقلال دشمن و رقیب سنتی پرسپولیس در فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند گلر 31 ساله خرم آبادی در زمانی که در تیم نفت تهران چهره شد از استقلالی بودن خود خبر داد اما به واسطه سلطه سید مهدی رحمتی درون دروازه استقلال، بیرو با چرخشی 180 درجه سرخ به تن کرد و تبدیل به گلر شماره یک تیم ملی و یکی از ارکان اساسی قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس شد.

پرسپولیس در 7 سال اخیر 6 بار قهرمان شده که در 5 مرتبه از آن‌ها بیرو گلر شماره یک بود و در سالی که پرسپولیس رقابت قهرمانی را به تیم تاریخساز فرهاد مجیدی باخت، عملکرد ضعیف حامد لک و احمد گوهری در غیاب بیرانوند یکی از عوامل ناکامی تیم یحیی بود.

توافق علیرضا بیرانوند با استقلال ؛ بازار گرمی یا بزرگترین انتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران؟
توافق علیرضا بیرانوند با استقلال ؛ بازار گرمی یا بزرگترین انتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران؟

اما اگر خبر توافق علیرضا بیرانوند با استقلال که به نظر می‌رسد زیاد دور از حقیقت نیز نباشد منجر به ثبت قرارداد شود باید گفت که بی شک بزرگترین اتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران رقم خورده است.

این انتقال اگر از انتقال‌هایی همانند پیوستن شاهرخ بیانی، احمد عابدزاده و علیرضا نیکبخت واحدی از استقلال به پرسپولیس و پیوستن مهدی هاشمی نسب و مرحوم علی انصاریان از پرسپولیس به استقلال بزرگتر نباشد قطعا تنه به تنه آن‌ها خواهد زد.

این انتقال اگر قطعی شود از دو جهت بیشترین شباهت را به انتقال عابدزاده از استقلال به پرسپولیس و انتقال مهدی هاشمی نسب از پرسپولیس به استقلال دارد؛ اول آنکه عابدزاده نیز دقیقا با همین فرمول با حضور در استقلال قهرمان ایران و حتی آسیا شد و بدل به گلر یک تیم ملی شد و بعد سر از سمت سرخ پایتخت درآورد و از طرفی نیز این انتقال قطعا از لحاظ مالی شرایطی مشابه با انتقال هاشمی نسب خواهد داشت چراکه هاشمی نسب قراردادی 100 میلیونی با استقلال امضا کرد آنهم در روزگاری که اوج قراردادها 15 تا 30 میلیون بود و حالا نیز در روزگاری که قراردادها حول 15 تا 40 میلیارد می‌چرخد صحبت از قرارداد 95 میلیاردی بیرو با استقلال است.

اما به هرروی نباید عجله کرد و باید دید آیا حجت کریمی می‌تواند با رقم زدن چنین انتقالی همچون فتح الله زاده پس از انتقال هاشمی نسب جای خود را در میان هواداران باز کند و یک شبه از اوج منفوریت به قله محبوبیت برسد یا خبر توافق علیرضا بیرانوند با استقلال به نوعی بازارگرمی بهترین دروازه‌بان فوتبال ایران برای گرفتن امتیاز بیشتر از پرسپولیس است.

توافق علیرضا بیرانوند با استقلال ؛ بازار گرمی یا بزرگترین انتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران؟
توافق علیرضا بیرانوند با استقلال ؛ بازار گرمی یا بزرگترین انتقال دو دهه اخیر فوتبال ایران؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بیرو به خودش ربط داره که تو کدوم تیم باشه و چیکار میکنه
    ولی بیرو… اون همه خاطراتی که برای ما ساختی…اون وقتی که توپ رو بر خلاف تصور همه گرفتی و نفس نفس میزدی و همه ایران بهت افتخار میکردن…عکس اون لحظه که همه جا ترند شد… همش تو پرسپولیس بود… میتونی همه ی اون خاطرات شیرین رو با خودت بیاری استقلال و با کسایی دیگه اونارو تجربه کنی؟؟!

    18
    8
  2. شمای که می گی این همه خاطره همش به خاطره دوره داداش پول بیشتر برد بیشتر پول کمتر برد کمتر در بازی اخیر شاید اصلی این قضیه بودیم و دیدیم

    5
    20
  3. بیرو با رفتن به استقلال سر خودش را می بره ولی چه فوش هایی را از استقلالی ها به جون خرید حالا نی خواد بره اون جا که صدا نزدیکتر بشه…

    8
    3
  4. کل تیم دوچرخه سواران به بیرو نمی ارزه. چقد بدبخت شدید که برای پیشرفتتون بازیکن ما رو که حتی سرتون روبرید رو با این قیمت میخواید بگیرید.

    14
    7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا