خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیرانوند با پرسپولیس تمدید کرد ؛ پایان نمایش 72 ساعته بیرو

سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان بیرانوند با پرسپولیس تمدید کرد تا احتمالا با گردن نهادن مدیران این تیم به خواست‌های وی بیرو برنده بزرگ این نمایش باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، سه شب پیش بود که زمزمه‌های جدایی بیرانوند از پرسپولیس دهان به دهان می‌چرخید تا آنکه صبح دوشنبه بیرانوند قرارداد خود با پرسپولیس را فسخ کرد و خبرها حاکی از توافق کامل بیرانوند با استقلال بود.

اما پس از آن و در حدود 48 ساعت اخیر علیرضا بیرانوند با رفتاری نسبتا عجیب تقریبا بارها در آستانه قرارداد با دو تیم قرار گرفت تا اینکه باشگاه استقلال ساعاتی پیش اعلام کرد از جذب بیرانوند منصرف شده و نهایتا پس از ساعتی بیرانوند احتمالا با پذیرش خواست‌هایش توسط باشگاه پرسپولیس و البته با نقش پررنگ وحید امیری در باشگاه پرسپولیس ماندنی شد.

بیرانوند با پرسپولیس تمدید کرد ؛ پایان نمایش 72 ساعته بیرو
بیرانوند با پرسپولیس تمدید کرد ؛ پایان نمایش 72 ساعته بیرو

شب گذشته بیرانوند اعلام کرده بود که در آستانه یک تصمیم دشوار قرار دارد و صبح امروز نیز علی امیری معاون ورزشی مستعفی باشگاه استقلال تهران به هواداران این تیم گفت مذاکره با بیرانوند ادامه خواهد یافت تا اینکه با ورود وحید امیری به ماجرا، بیرانوند در مسیر بازگشت به پرسپولیس قرار گرفت.

بیرانوند که البته دیروز هم به نوعی آمادگی خود برای حضور دوباره در پرسپولیس را نشان داده بود، ابتدا در محلی خارج از ساختمان باشگاه به مذاکره با سرخ‌ها پرداخت و سپس وکیل جنجالی خود مصطفی سلیمانی را به ساختمان باشگاه پرسپولیس فرستاد و در نهایت با همراهی وحید امیری وارد ساختمان پرسپولیس شد.

تمدید بیرانوند با پرسپولیس آقا رضا درویش را از کشیدن کت بر سر و فرار از خبرنگاران دوباره تبدیل به «درویش پرز» کرد و عدم انتقال بیرو به استقلال حجت کریمی را سرانجام به درهای خروجی باشگاه رساند تا هواداران استقلال دستکم به یکی از اهداف خود برسند هرچند باید استعفای کریمی مورد قبول سجادی قرار می‌گیرد یا خیر.

بیرانوند با پرسپولیس تمدید کرد
بیرانوند با پرسپولیس تمدید کرد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا