خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سید حسین حسینی با استقلال تمدید کرد ؛ کاپیتان بازهم بعد از خداحافظی ماند

با امضای قراردادی دوساله سید حسین حسینی با استقلال تمدید کرد تا بار دیگر کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران پس از خداحافظی با این تیم، به جمع آبی‌ها بازگردد.

به گزارش انصاف ورزشی، سید حسین حسینی گلر ۳۱ ساله و کاپیتان باشگاه استقلال پس از اتفاقات دربی 101 و البته بی میلی جواد نکونام به ادامه حضور وی در باشگاه در روزهای نخست حضورش به عنوان سرمربی آبی‌های پایتخت، تصمیم به جدایی از باشگاه گرفت و با هواداران خداحافظی کرد.

اما ناکامی استقلال در به خدمت گرفتن دروازه‌بان خارجی و شکست خوردن در پروسه جذب علیرضا بیرانوند سبب شد تا حسین حسینی بار دیگر تبدیل به انتخاب شماره یک نکونام برای حفاظت از قفس توری استقلال شود.

حسینی که تنها بازیکن حال حاضر استقلال است که با خود جواد نکونام نیز همبازی بوده است و با وی سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم دارد، یک فصل دیگر را به عنوان کاپیتان استقلال در این باشگاه حضور خواهد داشت.

گفتنی است باشگاه استقلال در واکنش خود به تمدید قرارداد حسینی اعلام کرد که این قرارداد سفید امضا شده و اینگونه نوشت:

«سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان فصل گذشته استقلال، پس از جلسه با جواد نکونام، سرمربی محترم این تیم، امشب در ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و قراردادی به مدت دو فصل با استقلال امضا کرد. گفتنی است قرارداد این دروازه‌بان با استقلال سفید امضا شده و باشگاه استقلال بابت این همکاری و همراهی از کاپیتان خود کمال تشکر را دارد.» 

بدین ترتیب سید حسین حسینی با استقلال تمدید کرد تا بازیکنی که همواره صعود و سقوط را با شیب تند تجربه می‌کند همچنان به بازی در لباس آبی ادامه دهد و گلر شماره 1 آبی‌ها در فصل آتی لیگ برتر فوتبال ایران باشد.

سید حسین حسینی با استقلال تمدید کرد ؛ کاپیتان بازهم بعد از خداحافظی ماند
سید حسین حسینی با استقلال تمدید کرد ؛ کاپیتان بازهم بعد از خداحافظی ماند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. تا حمقایی مثل تو باشن با این طرز تفکر باشگاه استقلال رنگ آرامش و موفقیت به خودش نمیگیره

      2
      4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا