خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ساترا علیه بلبل جان!

خبرگزاری اصولگرای فارس نوشت:

«پلتفرم نمایشی بلبل جان در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های خود دارای محتوای مستهجن بوده و تعدادی از شرکت‌های زیرساختی در حال ارائه خدمات به این سکوی متخلف هستند.

هرگونه تولید، نگه‌داری یا انتشار محتوای مستهجن طبق ماده ۱۴ قانون جرائم رایانه‌ای مشمول مجازات حبس از ۹۱ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۱۵ میلیون ریال تا ۱۰۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات است، با این حال براساس گزارشات مردمی شاهد صحنه‌های مستهجن در فیلم و سریال‌های پلتفرم بلبل جان هستیم که زیرساخت آن از سوی تعدادی از شرکت‌های مخابراتی پشتیبانی می‌شود.

رایگان فیلم بدون سانسور ببینید

در همین راستا با گزارشگر مربوطه ارتباط گرفتیم که وی ضمن اشاره به ویژگی‌های پلتفرم بلبل جان اظهار کرد: هنگامی که اپلیکیشن بلبل جان را دانلود می‌کنید بدون افتتاح اکانت و رده‌بندی سنی و به‌صورت رایگان می‌توانید تمامی فیلم و سریال‌های بدون سانسور را تماشا کنید.

وی به تخلفات این سکو اشاره کرد و گفت: ده‌ها فیلم در پلتفرم بلبل جان وجود دارد که در آن رابطه نامشروع، همجنس‌بازی و انواع صحنه‌های فحشاء دیده می‌شود، همچنین برخی سریال‌هایی که به داشتن تصاویر مستهجن معروف هستند بدون سانسور در این بستر نمایش داده می‌شود که مصداق بارز اشاعه فحشاء و ابتذال در سطح رسانه‌های فراگیر است.

این گزارشگر عدم ارائه خدمات زیرساختی به این پلتفرم را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: سه تا از شرکت‌های مخابراتی طبق بررسی آی‌پی‌های میزبان این سکوی متخلف را پشتیبانی می‌کنند که برای برخورد با این بستر فساد انتظار می‌رود این دیتاسنترهای داخلی همکاری خود را با این پلتفرم متوقف کنند.

هک شدن خبرگزاری فارس
ساترا علیه بلبل جان!

ساترا پای کار شکایت از سکوهای متخلف

برای پیگیری برخورد با اپلیکیشن بلبل جان با محتوای مستهجن به سراغ ساترا رفتیم که متوجه شدیم این سکو مجوز رسانه‌ای صوت و تصویر فراگیر نداشته و این سازمان در حال برخورد با این بستر فحشاء است، بر همین مبنا با حامد معینی معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا گفت‌وگو کردیم که وی ضمن اشاره به لزوم برخورد با سکوهای بدون مجوز اظهار کرد: ساترا شکایت خود را نزد قوه قضاییه از بلبل جان به عنوان یک سکوی متخلف ثبت کرده و این موضوع را به کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای هم اعلام کرده است.

با توجه به آنچه مطرح شد، لازم است دستگاه قضا در کنار ساترا با سکوهای بدون مجوز و متخلف برخورد قاطع را در دستور کار قرار دهد تا بازدارندگی ناشی از محکومیت این بسترهای فحشاء موجب کاهش وقوع مصادیق مجرمانه در فضای مجازی شود.

همچنین علاوه‌بر سکوهای انتشار باید شرکت‌های زیرساخت مربوط به این پلتفرم‌های متخلف نیز تحت رصد و پیگیری قضایی قرار گیرند که در پلتفرم بلبل جان اکثر پشتیبانی از سوی شرکت آوابرید انجام می‌شود، که ویدئو اسکرین زیر از بررسی آی‌پی‌ها سندی بر این ادعا است.

شرکت آوابرید علاوه‌بر پشتیبانی اپلیکیشن بلبل جان درحال ارائه خدمات به بسیاری از سکوهای متخلف دیگری نیز است که دارای محتوای مستهجن هستند، در این رابطه نیز ساترا در حال اقدامات موثری است که اطلاع‌رسانی خواهد شد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. ممنون بل بل جان که اومدی جنگیدی
      لذت بردیم
      حتی اگر عین همیشه مظلومانه حق طبیعیمون رو ازمون بگیرند
      ممنون از دولت که مراقب ماست
      چی ببینیم
      چی بشنویم
      چی بپوشیم

      529
      23
      1. شما که هرچقدر زور بزنید ما فیلم سانور شده نگاه نمیکنیم
        شل کنین لذت ببرین بابا

        410
        6
      2. مرسی بابت برنامه عالی بلبل جان عالی بودی امیدوارم بتونی تو یه ظاهر دیگه و قوی تر دیده بشی

        96
  1. فقط همین یه اپ خوب رایگان واسه فیلم بدون سانسور بود شما هم فیلترش کردید /= من الان ادامه سریاله ۲ فصلی رو از کدوم گوری بیارم

    498
    3
    1. به شما چه شما همون فیلیموتون و نگاه کنید ما دلمون میخواد مستهجن ببینیم

      نه به فیلتر

      435
      4
    1. تنها نقطه دنیا که برای مردمش تصمیم میگیره چی بپوشن چی ببینن چی بخورن.تنها موردی که دست خودمونه دستشویی رفتنه که به زودی برای اون هم تصمیم میگیرن.به این میگن خود زنی نتیجش هم مشخصه!

      75
      2
  2. مرسی یه برنامه داشتیم تنها سرگرمیمون بود
    اونم ازمون گرفتید
    الان من بشینم به کله ی مهران رجبی نگاه کنم؟

    472
    5
    1. یدونه برنامه خوب بود ک اونو فیلتر کردین ب نظرتون کسی اگه بخواد فیلم +18نگاه کنه نمتونه فیلتر شکنه روشن کنه بره داخل !حتی بچه 10ساله هم اینکارو میکنه همیشه فقط ما رو عصبانی میکنید!ممنونیم از برنامه بلبل جان بخاطرتمام این مدت.

      450
      2
  3. دوباره مافیای فیلیمو و …. به اسم مردم اهداف اقتصادی و دلالی شون رو پیگیری کردن .

    323
    2
  4. اقا من میخوام گناه کنم به شما چه آخه
    وقتی همه جا رو فیلتر کردین
    بچه ده ساله فیلتر شکن داره
    فکر میکنین نمیره تو سایت های خاک برسری

    332
    3
    1. این مشکل خانواده های امروزیه بچه ده ساله تازه دو رقمی شده بره فیلم های خاک بر سری ببینه وقتی خانواده کاری نکنه و تو فضای مجازی غرق بشه و بی توجهی بشه و حالا توجه هم بهش بشه ولی اون بچه بازم به مراقبت بیشتر نیاز داره ولی خانواده ها میگن نه آزاد باشه! آزاد خوب داریم تا آزاد بد آزادبد یعنی بچه رو بشکنی بهش توهین کنی تا ازش یه انسان شگفته قوی در بیاری و اون شگفته پژمرده میشه بعد میره با غریبه ها صحبت میکنه ! دوست پسر میزنه وقتی اونو دوست داره یهو میبینه ولش میکنه افسرده‌اگی در کودکی بدترین ضرر برای بچه است مخصوصا تو سن ها ۱۰،۹،۸هست احساس اون بچه تغییر میکنه ! از حالت شاد سریع میشه افسرده! آزاد خوب مراقبت خطرها بهش بگی لباس های متناسب سنش رو بگیری نه لباس های لش ! بله فیلم خاک برسری میبینه بعد حتی فوحش های که میده رو نمیدونه و بعد یه بچه یه کودک بی ادب ترد شده تربیت میشه!

      28
      267
      1. خب شما نبین نذار بچت هم ببینه قرار نیست برای همه ی خانوادها تصمیم بگیرین بزرگسالا چه گناهی کردن تقصیر بلبل جان چیه بعد فکر نکنید با مسدود کردن و فیلترینگ انواع برنامه ها باعث اصلاح جامعه میشین اینا فقط نشان از عقب افتادگی و صد البته تنفر مردم میشه

        50
      2. الان اینای ک گفتی چ ربطی ب بلبل جان داشت
        اتفاقا باید بگم بلبل جان خیلی فیلمای خوبی داشت
        بت پیشنهاد میکنم ک تو اصن واسه بچت گوشی نخر با این طرز فکرت

        48
    2. الان با یه فیلتر شکن تو سایت های پورن میشه رفت اونوقت فیلم عادی نمیزارید ببینیم؟
      واقعا که فیلیمو و اینا مافیا بازی رو سرویس کردن.
      اول سیدی فروشای خیابون بعد سایتای فیلم بعدم برنامه ها

      170
  5. ی برنامه خوب و با کیفیت تو ایرانه اونم بلبل جانه . دمتون گرم تمام مسولین برنامه بلبل جان

    300
    1
  6. دوستان بجای بلبل جان.فیلیمو نصب کنیدکه درآمدحاصل ازآن خرج ارگان هان حکومتی بشه فیلم مفت دیدن حرام است

    128
    186
    1. تو بلبل جانو فیلتر کن
      من میرم فیلتر شکن میخرم میرم نتفلیکس و اپل فیلم ماکسیمم هم یه ولت پول آنلاین میزنم میزنم….
      کی ضرر می‌کنه
      [حبیب فیلم لیسانسه ها]

      206
      1
    2. تو جدا فهم داری؟ درآمد حلال فقط اونجا که فیلیمو فیلم های خارجی رو بدون داشت اشتراک میدزده می‌ذاره. درآمد حلال تو رقابت عادلانه به دست میاد. نمیشه هم حمایت حکومت رو بخوای هم استقبال مردم رو بدبخت ها

      128
      3
    3. بچه های شما که تو خارجن نت فلیکس میبینن. مارو بدبخت کردید بزور یک نرم افزار پیدا میکنیم همونم فیلتر میکنید؟
      اشکال نداره یروزی ما هم کلا شمارو از زندگی فیلتر میکنیم

      33
    4. حداقل مارو بهونه نکنید. بخاطر این که آدم عاقل نمیره این برنامه های اشتراک فیلم پولی فیلیمو و امثال اونو بگیره آب و نونتون و کم شده بود اومدین با بهونه های بچه گونه مثلا تعطیل میکنین. الان اگه کسی دنبال فیلم مستحجن باشه به راحتی به سایتای پورن دسترسی داره اونوقت فکر میکنین به این بازیگرا تحریک بشن. ۹۹ درصد مردم مخالف این کارتون هستن چرا طوری رفتار میکنین مملکت ارث باباتونه. تو قانون اساسی یدونه اصل ۱۵هم هست اونو هم اجرا کنین دیگه. و خیلی از قوانینی هست که به ضرر مافیا هست اجرا نمیشه 🙂

      34
  7. ممنون از بلبل جان بابت همراهی بی قید و شرط‌ش تو این مدت
    با ارزش‌ترینها همیشه به یاد میمونن

    331
  8. هه، فکردید مثلا جاهای دیگ فساد نیس، فیلم های مستهجن نیس، به وللا بهونه اینه ک فیلمو بینندش کم نشه و امثالهم، من کل سریالهارو میدیدم و سرگرم میشدم، اینم فیلتر کنید، کلا همه چیو فیلتر کنید، فقط راستی یه فکریم به حال مشکل اب شرب هم بکنید، چون فکنم آب شربم تو برخی مناطق به اشتباه فیلتر شده، گوشت فیلتر شده، تفریح فیلتر شد، خودرو فیلتر شده، خونه فیلتر شده، درامد فیلتر شده، ازدواج فیلتر شده، اره یکمدبه حال اینا هم فکر کنید ممنون

    263
    1
  9. بلبل جان مرد
    زنده باد بلبل جان

    من یه سریال می‌دیدم
    وسطای سریال رفتم دوش گرفتم و آمدم کلا فیلتر شد
    رحمت الله علی هاینریش هیملر

    135
    1
  10. واقعا این کارها رو درک نمیکنم. واقعا فکر می‌کنید فیلتر کردن فایده داره؟ آدم ها خودشون تصمیم می‌گیرند که چی ببینند و چی نببینن، بلبل جان هم، هم فیلم خوب و آموزنده داره و هم فیلم به قول شما مستهجن، اونی که دلش بخواد فیلم های خوبش رو میبینه و اونی که بخواد فیلم مستهجنش رو… این دیگه به سلیقه‌ی افراد ربط داره نه شما،
    اونی که بخواد فیلم های مستهجن ببینه حتی اگه شما فیلتر هم کنید باز میره با فیلترشکن فیلمش رو از نتفلیکس و… میبینه…
    بلبل جان دلخوشی و سرگرمی ای رایگان و کامل برای مردم بود که توی این شرایط بشینن فیلم هایی که دوست دارن رو خیلی راحت و بدون اشتراک ببینند.
    شما اگه واقعا به فکر مملکت هستید، فکری به حال این شرایط اقتصادی بکنید نه اینکه سرگرمی های مردم رو دونه دونه ازشون بگیرید…

    188
    2
  11. خدایی تنها آپ رایگان بود که با خیال راحت میشستیم و فیلم نگاه میکردیم….. تمام فیلمها رایگان در اختیار مردم بود…. اینکار ما حق نداریم هیچ چیز رایگان داشته باشیم…..

    142
  12. مردم یا شرکتهای پخش فیلم که منافعشون در خطره??
    ببین حاضرم دیگه فیلم نبینم ولی از فیلیمو و نماوا و امثالهم فیلم نگیرم و نمیگیرم
    دم بلبل جان گرم که خیلی خوب پیش رفت
    من فیلم نا متعارفی ازش ندیدم ولی در هر حالت خیلی ممنونشم و دستشون رو میبوسم

    166
    1. دقیقا
      عمرا تا لحظه ی مرگم اشتراک فیلیمو‌ بخرم…فیلیمو اصلا چیکاره ی سریالای خارجیه که بخوام بابتش پول اشتراک بدم ؟
      فیلترشکن و هزینه هاش…هزینه ی نت و بسته…همینم مونده هزینه اشتراک هم بدیم …عممممرا ….
      بلبل جان هم نباشه از یوتیوب و خیلی سایت های سطح بالا فیلم و سریالهای دلخواهمون رو می بینیم
      ولی تن به خفت اشتراک فیلیمو‌ خریدن نمیدیم

      17
  13. بلبل جانو فیلتر کردید اوکی ، یه آدم با شرف پیدا شد تو این کشور خراب شده یه اپ خوب درست کرد زدید فیلترش کردید ، اصلا بلبل جانو جلوشو گرفتید، این همه کلوپی تو سطح کشور که فیلم بدون سانسور دارنو میخواید چیکار کنید؟ هرکاری هم بکنید بازم مردم ایران زیر بار نمیرن

    157
  14. فساد فیلیمو و فیلم نت در مقابل بهترین اپ فیلم ایرانی ، هرکاری هم بکنید بازم نمیتونید جای بلبل جان رو بگیرید بدبختا

    134
    1. واقعا متاسفم یه اپلیکیشن خوب که از هر نظر عالی بود. تو این مدت همه چیز این اپلیکیشن عالی بود .والا ما فیلم مستهجن ندیدیم داخلش ، البته فیلم مستهجن ایرانی زیاد هستش ، مثل برادران لیلا و ….

      113
      2
  15. دوست دارم انواع و اقسام فحش های مستهجن رو نثارتون کنم ، علی برکت الله

    131
  16. درود بر سازنده های بلبل جان که تعهد به اصل فیلم رو به عهده داشتن و نخواستن با سانسور موضوع فیلمو خراب کنن، بعضی از سکانس ها و دیالوگ های مهم تو بعضی از فیلما تو تیکه های مستهجن هست و خب مطمعنن مسئولایی که این بلبل جانو فیلتر کردن بخاطر ناراحت بودن که رایگانه و پول اشتراکو این چیزارو نمیخواد، به شخصه خیلی با فیلم هاش حال کردم و حالا بعضی جاها مستهجنه دیگه نمیشه کاریش کرد نهایت رد کرد ولی یه سرگرمی خوب داشتیم از اون فیلم ببینیم بدون اشتراک و راحت که ازمون گرفته شد.

    106
    1
  17. آفرین تامیتونید ضدمردم رفتار کنیدو بامردم بجنگید
    دمت گرم بلبل جان اوقات خوبی روباهات گذروندیم

    121
    1
  18. به شما ها هیچ ربطی نداره چه فیلمی میبینیم چرا بزرگسالان فیلم های سانسور ببین یا یک کودک انیمیشن خودشو سانسور ببینه تا ازش چیزی نفهمه.دخترای بد⁦ಠ⁠_⁠ʖ⁠ಠ⁩

    63
    0
  19. اگه شرف ایرانی دارید….. فیلیمو رو حذف کنید و بذارید ضرر کنه. الان جنگ هست. الان جنگ شروع شده باید جنگید و تاوان داد…. به دوستان خود بگویید

    127
  20. اوکی باشه بلبل جان رو ازمون گرفتید خیالتون راحت شد ؟ الان خوشحالید دیگه ؟ فکر کردید الان مخاطبای برنامه به این پرفکتی میرن میشینن فیلمای با سانسور شما رو نگاه میکنن ؟ خیر فیلتر شکنشونو روشن میکنن میرن سایتای مستهجن تر پیدا میکنن فیلمشونو میبینن فحششم به شما میدن
    از برنامه بلبل جان واقعا ممنونم تا همین جا ام

    16
  21. سپاس از بلبل جان ،چندین سال دوست و همراه بودیم ،و خدمتتون عرض کنم هرکاری بکنید ما به رسانه های سانسور شده شما بر نمی‌گیریم .

    14
  22. به نظرم بلبل جان اپ خوبی بود ولی واقعا هرچی توش پیدا میشد این طور بی در و پیکر هم خوب نیس چرا جووون ما به راحتی در معرض ی سری فرهنگ های بی پایه و اساس قرار بگیره که توش روابط آزاد جنسی اوکی هست مشروب و همجنس‌بازی اوکی هست واقعا ی سری ازجوون ها ن اهل مطالعه ان نه تحلیل زود هم تحت تاثیر همه چی قرار میگیرن نمونه هاشو تو سطح شهر میشه دید دیگ فک میکنن هر کثافت کاری غربی بهترین چیزه و به به چه چه میکنن انجامش میدن بدون ذره ای تفکر احساس با کلاسی هم میکنن اینا درون تهی ان واقعا حالا ی پلتفرم هم بیاد آزادو رها اینارو رواج بده نمیشه که

    6
    63
    1. شما نگران جوان ها نباش و مطمئن باش که اونی که بخواد فیلمهای بی اساس ببینه بدون این پلتفرم هم فیلتر شکن روشن میکنه و مستقیم میره سراغ سایتای مستهجن حداقل بلبل جان همه مدل فیلم داخلش بود بسته به سلیقه خودمون انتخاب میکردیم اونی که نمیخواد بچش این فیلمارو ببینه بچشو کنترل میکنه نه اینکه باسرگرمی بقیه مشکل داشته باشه حتما هم از نظر شما فیلمای برنده ی سیمرغ که فقط داستان بدبختی و معضلات جامعست و باعث افسردگی مردم میشه پایه و اساس داره!

      12
    2. عزیزم هرکی هرچی میبینه ب خودش مربوطه. اتفاقا فیلمای خوب زیاد داشت دلمون ب اونا خوش بود
      بعدم فک کردین یکی بخاد فیلم خاک بر سری ببینه نمیتونه فیلتر شکن بزنه بره ببینه؟ انقد فکرتون پوچه
      شما فق گیر این بودین ک فیلیمو ک پولش تو جیب حکومت میره از کارو کاسبی نیوفته

      11
    3. عزیزم هرکی هرچی میبینه ب خودش مربوطه. اتفاقا فیلمای خوب زیاد داشت دلمون ب اونا خوش بود
      بعدم فک کردین یکی بخاد فیلم خاک بر سری ببینه نمیتونه فیلتر شکن بزنه بره ببینه؟ انقد فکرتون پوچه
      شما فق گیر این بودین ک فیلیمو ک پولش تو جیب حکومت میره از کارو کاسبی نیوفته

    4. عزیزم هرکی هرچی میبینه ب خودش مربوطه. اتفاقا فیلمای خوب زیاد داشت دلمون ب اونا خوش بود
      بعدم فک کردین یکی بخاد فیلم خاک بر سری ببینه نمیتونه فیلتر شکن بزنه بره ببینه؟ انقد فکرتون پوچه
      شما فق گیر این بودین ک فیلیمو ک پولش تو جیب حکومت میره از کارو کاسبی نیوفته

    5. عزیز اشتباه متوجه شدی اونی که داره فرهنگتو تغییر میده همین جا داره کارشو انجام میده فیلمایی که توی شبکه ی خانگی مث فیلیمو پخش میشه دقیقا” خانواده هارو،فرهنگ ایرانی رو هدف گرفته.

      3
      1
  23. هر کس از پلتفرم هایی که نصف فیلمو فیلتر میکنن فیلم و سریال ببینه به خودش و شعورش توهین کرده

    26
    1
  24. چطور از همون اول فیلتر نکردید
    وقتی دیدید سگ نمیره فیلیمو و مردم چه تو خیابون چه تو مترو و … دارن از بلبل جان حرف میزنن تصمیم گرفتین فیلتر کنید

    16
  25. ایکاش متولیان نابودسازی کشور رابه جای فرصتسازان رسانه ای که جزخوشحالی مردم نمی خواهند محدود می ساختید.. بلبل جان کاری بدیع و ارزشمند است.اندیشه ها راگرانسنگ و گرانمایه سازید.هرچه دراین قرین نیم قرن براین ملک وملت آوارشد ازسبکسری و نادیده انگاری وعدم درک خواست مردم بوده است. این تقابل کور دولت وملت را به واگرایی کامل کشانده است وامید بهبودی نیست قطعا ملک وملت به گواه تاریخ ماندنیست.آنچه میرود بدخواهان حاکم است.

    13
    0
  26. این چه کاریه خب ، تنها سرگرمی مون تو تابستون همین بود واقعا که ، چی دارین واس مردم کشورتون جز گرفتن دلخوشی هاشون؟؟!!

    22
  27. دوستان برنامه برای من بازی شده ولی نمیتونم فیلم ببینم یا دانلود کنم برا شماهم اینجوریه یا هنوز باز نشده

    11
    2
  28. دوستان برنامه برای من باز شده ولی نمیشه فیلم ببینم یا دانلود کنم برا شماهم اینجوریه یا هنوز باز نشده

    9
    2
  29. دیگه واقعا خسته شدیم نفس کشیدن و هم فیلتر کنید من ایثار گرم واقعا با این کارها دل مردم میشکنید تفریح سانسور کنید

    12
  30. بلبل جان مارو از خودتون بی خبر نزارید ما حتی حاضریم اشتراک میلیونی ازتون بخریم ولی سراغ برنامه های فیلیمو و نماوا نریم، همونطور ک بخودم قول داده بودم اگه کل برنامه های بین الملل مسدود بشن، حاضرم سبک زندگیمو تغییر بدم تا اینکه برنامه داخلی نصب کنم.ممنون بابت زحماتتون و شما حمایت مارو داری بلبل جان

    18
  31. خودتون نظرات رو می‌خونید روتون میشه بگید باید فیلتر میشد، فیلیمو پاک میشه حالا که اینطور شد ، مثل روبیکا زمان فیلتر واتساپ

    11
  32. ⭕ اطلاعیه رسمی از تیم بلبل‌جان

    با سلام خدمت هموطنان و همراهان عزیز بلبل‌جان!

    همانگونه که مستحضرید ، اپلیکیشن بلبل‌جان بنا به دلایلی فیلتر شده و در حال حاضر از دسترس خارج شده است.

    بلبل‌جان از ابتدای شکل‌گیری با هدف دسترسی آسان و رایگان به محتوای فیلم و سریال
    تشکیل شد و تا به امروز سعی داشته با بهترین کیفیت و بدون تبلیغات این هدف
    پیگیری شود.

    بلبل‌جان هرگز به دنبال نشر محتوای غیراخلاقی، نامناسب و
    ضد فرهنگ ایرانی نبوده و هدف آن فقط ایجاد محیطی رایگان برای تماشای فیلم و
    سریال روز دنیا و برقراری محیطی برای سرگرمی جوانان این مرز و بوم بوده
    است.

    همچنین لازم به ذکر است بلبل جان آماده همکاری با سازمان‌های
    فرهنگی بوده و سعی خواهد کرد به خدمات‌دهی به هموطنان خود بر اساس قوانین
    کشور ادامه دهد.

    از حمایت شما، کاربران و دوستان بلبل‌جان، عمیقاً قدردانیم و امیدواریم به زودی بتوانیم دوباره در کنار شما باشیم.

    با تشکر، تیم بلبل‌جان

    19
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا