خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه رشت: بعضی از کشورهای همسایه‌ی ما اندازه‌ی روستاهای ما هستند

امام جمعه رشت با اشاره به بیانیه‌ی مشترک شورای همکاری خلیج فارس و روسیه درباره‌ی جزایر سه‌گانه ایران گفت: کشورهای کوچک همسایه ما که فقدان‌ معیارهای جهانی هستند برای مانایی خود باید آویزان دیگر کشورها باشند چرا که فاقد وسعت جغرافیایی هستند و حتی بعضی از این کشورها اندازه روستاهای ما هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله رسول فلاحتی امروز در آئین خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به سالروز نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب در هفته پیش رو اظهار کرد: ائمه جمعه خود در جایگاه پدر برای ملت هستند و باید نگاه پدرانه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ایام اخیر ۶ کشور کوچک حاشیه خلیج فارس در روسیه نشستی داشته و دوباره نغمه شوم پرونده جزایر سه‌گانه به دادگاه بین المللی سردادند، تصریح کرد: هر از چندگاهی که این کشورها بر این طبل توخالی می‌کوبند مسؤولین ما پاسخ قاطع می‌دهند اما باید گفت کشورهای کوچک همسایه ما که فقدان‌ معیارهای جهانی هستند برای مانایی خود باید آویزان دیگر کشورها باشند چرا که فاقد وسعت جغرافیایی هستند و حتی بعضی از این کشورها اندازه روستاهای ما هستند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه این کشورها، فاقد جمعیت، فاقد تمدن و فاقد قدرت تاثیرگذار در دنیا هستند، افزود: این کشورها فاقد ساختار نظام سیاسی مردمی هستند و نیروهای مسلح مقتدر نداشته و اقتصاد پویا و مستقل ندارند و صرفا زیر سایه نفت در حال زندگی هستند.

امام جمعه رشت با اشاره بر اینکه این کشورها متوجه رو به افول بودن آمریکا هستند که خود را به روسیه و چین خود را چسباندند، بیان کرد: این که با چین و روسیه نشست داشتند به دلیل خلا قدرت آمریکا بوده و می‌خواستند با تکیه به این ۲ کشوری که دارای حق وتو هستند ارتباط گرفته تا شاید نفعی ببرند اما مقامات روسی به تمامیت ارضی ایران اذعان داشتند.

فلاحتی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها سخت در آشفتگی هستند، افزود: دشمنان دوباره قرآن سوزی راه انداختند که با واکنش مسلمانان مواجه شدند چرا که امروز مسلمانان در اوج قدرت و عزت بوده و دارای شوکت و عظمت هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف نیوز مثل سابق نیست نظرات را انتشار نمی کند ، چاره ای ندارد در روزگار بدی گیر کرده ائیم . به هرحال این اسوه های اخلاق و دین مداری چرا خود اخلاق را رعایت نمی کنند ؟ الان این حرف که وسعت بعضی از همسایه های ما با روستاهای ما هم اندازه نیست ،توهین هست یانه ؟ چرا اینها قول لین را نمی آموزند ؟ غرور اینها ناشی از چیست؟ خودشیفتگی بد دردی است خدایا کمک کن شیفته خود و اعمال و رفتار خود نشویم که …..در کمین همین خودشیفتگی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا