خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آریا برزگر به استقلال پیوست ؛ مهاجم سابق پرسپولیس آبی‌پوش شد

با عقد قراردادی آریا برزگر به استقلال پیوست تا مهاجم سابق باشگاه پرسپولیس رسما آبی به تن کند و در فصل آتی شاگرد جواد نکونام باشد.

به گزارش انصاف ورزشی، همانطور که حدودا 1 ماه پیش خبر داده بودیم آریا برزگر مهاجم 21 ساله تیم ملی المپیک اولین بازیکنی بود که با جواد نکونام به توافق رسید و حالا قرارداد رسمی این بازیکن جوان با استقلال به امضا رسید.

برزگر 21 ساله فصل پیش را در تیم سقوط کرده نفت مسجدسلیمان گذراند اما پیش از آن دو فصل و نیم را تحت قرارداد پرسپولیس بود که البته به جز نیم فصل اول، 2 فصل را به صورت قرضی در باشگاه‌های فجرسپاسی شیراز و ویتبسک بلاروس پشت سر گذاشت.

برزگر در روزهای گذشته تورنمنت موفقی را زیر نظر رضا عنایتی و در ترکیب تیم المپیک ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا سپری کرد و حتی اگر گل زیبای او در دقیقه 96 به فلسطین نبود تیم عنایتی در دور گروهی حذف شده بود.

رسانه رسمی باشگاه استقلال با اعلام این خبر نوشته است:‌

«آریا برزگر مهاجم پیشین نفت مسجدسلیمان و تیم امید ایران به استقلال پیوست. این بازیکن پس از بازگشت از اردوی تیم امید روز شنبه جهت ادامه مذاکرات و امضای قرارداد خود در محل باشگاه استقلال حاضر و پس از مذاکره با علی خطیر مدیرعامل باشگاه و بنا بر درخواست جواد نکونام رسما آبی‌پوش شد. با رایزنی صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال، رضایت‌نامه این بازیکن نیز صادر شد تا زمینه برای انتقال او آماده شود.»

یکی از نکات مثبت حضور برزگر در استقلال این است که وی لیست بزرگسالان آبی‌ها را پر نمی‌کند و این موضوع در جذب بازیکن به جواد نکونام کمک خواهد کرد.

استقلال تا بدین جا آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی، ایمان سلیمی و آریا برزگر را در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته است و همچنان فصل نقل و انتقالات برای استقلال ادامه خواهد داشت.

بدین ترتیب آریا برزگر به استقلال پیوست و یک شبهه یاغی دیگر در فوتبال ایران متولد شد که باید دید چه عملکردی را در لباس آبی به نمایش می‌گذارد.

آریا برزگر به استقلال پیوست ؛ مهاجم سابق پرسپولیس آبی‌پوش شد
آریا برزگر به استقلال پیوست ؛ مهاجم سابق پرسپولیس آبی‌پوش شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا