خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده ولی فقیه: دولت همه توانش را به خرج داده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: دولت همه توانش را به خرج داده و به هر حال زحمت کشیده و در پی آن، در جاهایی موفق شده و در جاهایی موفق نبوده است.

آیت الله”سید یحیی جعفری” در گفت و گو با ایسنا درباره عملکرد دولت یازدهم اظهار کرد: دولت با مشکلات عدیده اقتصادی، فرهنگی و … مواجه بود و تلاش و کوشش خود را انجام داده اما به نقطه مطلوب که مورد نظر همه بوده، نرسیده و خودش نیز این مسئله را قبول دارد.

وی افزود: در رابطه با دولت، یک عده گرفتار افراط شده و خیلی مدح گفته و اغراق در حرفشان دیده می شود و عده دیگر واقعا بی انصافی می کنند و خدمات و کارهای دولت را نادیده می گیرند.

جعفری تصریح کرد: دولت همه توانش را به خرج داده و به هر حال زحمت کشیده و در پی آن، در جاهایی موفق شده و در جاهایی موفق نبوده است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: امیدواریم خداوند به همه ما بصیرت و درک درستی از مسائل عنایت فرماید که منصفانه حرف بزنیم و منصفانه به مسائل نگاه کنیم.

وی افزود: مشاهده می کنیم که برخی از رسانه ها و جرائد واقعا انصاف را رعایت نمی کنند.

جعفری در ادامه با بیان اینکه چیزی از عمر دولت باقی نمانده و سال آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، تصریح کرد: مردم اگر از این دولت راضی باشند، دوباره هم رای می آورد و اگر راضی نباشند، خیر.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از خداوند توفیق همه دولتمردان را خواستاریم، خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که ما مردم در کارها و امور مختلف اهل انصاف باشیم.

انتهاي پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا