خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 | جام قهرمانی باشگاه‌های عرب 2023

پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 18:30 در چارچوب جام قهرمانی باشگاه‌های عرب رودررو می‌شوند.

(الاتحاد در این بازی با گلزنی کریم بنزما 2 بر 1 پیروز شد و با 9 امتیاز کامل به دور بعد راه یافت)

تیم فوتبال الاتحاد عربستان دومین تیم پرافتخار عربستانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا امروز و از ساعت 18:30 در آخرین دیدار دور گروهی جام قهرمانی باشگاههای عرب 2023 با الشرطه عراق رودررو می‌شود هرچند با 6 امتیاز و درخشش کریم بنزما صعود خود را قطعی کرده است

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده فوتبال الاتحاد عربستان و الشرطه عراق 11 مرداد 1402 | جام قهرمانی باشگاه‌های عرب 2023

گروه بندی جام قهرمانی باشگاه‌های عرب 2023

مسابقات جام باشگاه‌های عرب 2023 سی‌امین دوره این مسابقات نه‌چندان منظم و نه‌چندان باقاعده بین باشگاه‌های کشورهای عربی قاره آسیا و البته آفریقا است که با حضور 16 تیم در عربستان سعودی برگزار می‌شود.

در تاریخ این مسابقات الرشید عراق و الترجی تونس هرکدام با 3 قهرمانی پرافتخارترین‌ها هستند هرچند مجموعا عربستان سعودی با 8 قهرمانی پرافتخارترین کشور تاریخ این مسابقات است.

گروه A: الترجی تونس _ الاتحاد عربستان _ الصفاقسی تونس _ الشرطه عراق ( الاتحاد با 9 امتیاز به عنوان تیم اول و الشرطه با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند)

گروه B: السد قطر _ الهلال عربستان _ الاهلی لیبی _ الوداد مراکش

گروه C: الزمالک مصر _ النصر عربستان _ الشباب عربستان _ منستیری تونس

گروه D: الوحده امارات _ الکویت کویت _ راجا کازابلانکا مراکش _ شباب بلوزداد الجزایر

پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402

در ادامه خریدهای بزرگ و عجیب و غریب فوتبال عربستان در این سال‌ها الاتحاد یکی از پرافتخارترین تیم‌های این کشور در داخل و خارج نیز دست به خریدهای بزرگی زده است و تا بحال کریم بنزما اسطوره رئال مادرید و برنده توپ طلا 2022، انگولو کانته و فابینیو را خدمت گرفته است.

الاتحاد که فصل پیش را با قهرمانی لیگ عربستان به اتمام رساند در مسابقات جام باشگاه‌های عرب تا بدین جا با 6 امتیاز بالاتر از الشرطه 4 امتیازی، الترجی 1 امتیازی و الصفاقسی بدون امتیاز صدرنشین است و صعود خود به جمع 8 تیم را قطعی نموده است.

تیم فوتبال الاتحاد عربستان سابقه 1 قهرمانی در این مسابقات را دارد حال آنکه الشرطه عراق نیز 1 بار این عنوان را در اولین سال برگزاری این جام حدود 4 دهه پیش به دست آورده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده الشرطه عراق و الاتحاد عربستان 11 مرداد 1402 از ساعت 18:30 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا