خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده یوونتوس و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 03:00 در ورزشگاه کمپینگ ورلد اورلاندو فلوریدا آمریکا رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری 3 بر 1 یوونتوس به پایان رسید)

دو تیم یوونتوس تورین پرافتخارترین تیم فوتبال داخلی ایتالیا و رئال مادرید پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا از ساعاتی دیگر در تور پیش فصل آمریکا به مصاف هم خواهند رفت.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده یوونتوس و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده یوونتوس تورین و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده یوونتوس و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی
پخش زنده یوونتوس و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده یوونتوس و رئال مادرید بامداد 12 مرداد 1402

تیم فوتبال یوونتوس تورین که با ماسیمیلیانو آلگری در فصل 2023_2022 فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشت در این فصل همچنان حضور آلگری را روی نیمکت خود می‌بیند و بازیکنانی از جمله تیموتی وه آ فرزند اسطوره میلان را به خدمت گرفته و با جدایی ستارگانی از جمله آنخل دی‌ماریا و کوادرادو نیز مواجه شده است.

یووه که به دلایل تخلفات مالی فصل پیش با کسر امتیاز مواجه شد و از گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا بازماند حالا با رای یوفا از حضور در لیگ کنفرانس اروپا نیز محروم است!

اما از آن سو تیم فوتبال رئال مادرید پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان اروپا که فصل پیش را با قهرمانی در کوپا دل ری به پایان رساند فصل جدید را با هدایت کارلو آنچلوتی و جدایی بازیکنانی چون کریم بنزما و مارکو آسنسیو و خرید بازیکنانی چون گارسیا، آردا گولر، خوسلو، براهیم دیاز و بلینگهام آغاز خواهد کرد.

البته همچنان طبق چند فصل اخیر همه منتظر پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید هستند و باید دید آیا مهاجم فرانسوی بالاخره سفیدپوش می‌شود یا خیر.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده رئال مادرید و یوونتوس بامداد 12 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا