خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 | یک شانزدهم لیگزکاپ 2023

پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز در چارچوب لیگزکاپ 2023 از ساعت 03:30 بامداد رودررو می‌شوند.

(این دیدار با گلزنی لئو مسی با حساب 3 بر 1 به نفع اینترمیامی خاتمه پیدا کرد و این تیم به جمع 16 تیم رسید)

تیم فوتبال اینترمیامی ایالات متحده آمریکا که دیوید بکام را به عنوان مالک اصلی خود دارد این روزهای پس از خرید مسی، بوسکتس و جوردی آلبا حتی به فکر خریدن اینیستا است و حالا تا ساعاتی دیگر در سومین حضور رسمی مسی به مصاف اورلاندو سیتی آمریکا در یک شانزدهم جام لیگرکاپ آمریکای شمالی خواهد رفت؛ اینترمیامی پیش از این با درخشش مسی با دو برد از دور گروهی این مسابقات صعود کرده بود.

لئو مسی در اولین حضور خود موفق شد با گلی زیبا از روی ضربه ایستگاهی به کروز آزول مکزیک همگان را وجد بیاورد و ضمن هدیه دادن پیروزی به صورتی‌ها، شروعی رویایی در آمریکا را رقم بزند؛ نابغه آرژانتینی در دومین بازی خود نیز دو گل زد و یک پاس گل داد تا صورتی‌پوشان را به دور حذفی این جام برساند.

دیدار دو تیم از ساعت 03:30 بامداد آغاز می‌گردد و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده اینتر میامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 | یک شانزدهم لیگزکاپ 2023

پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 | یک شانزدهم لیگزکاپ 2023
پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 | یک شانزدهم لیگزکاپ 2023

پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402

تیم فوتبال اینترمیامی که در فصل قبل لیگ MLS عملکرد قابل قبولی داشت و به پلی آف رسید در این فصل در مسابقات لیگ عملکرد خوبی نداشته اما با حضور مسی، بوسکتس و آلبا اسطوره‌های حالا مسن شده سابق بارسلونا اوضاع خود را سروسامان داده و در لیگزکاپ با اقتدار به دور حذفی رسیده است.

دیوید بکام که حضورش در سال 2007 در تیم لس آنجلس گلکسی انقلابی در لیگ فوتبال آمریکا به پا کرد حالا در جایگاه مالک اینترمیامی با وجود تعلق خاطری که همچنان به رئال مادرید تیم سابقش دارد در حال خرید اسطوره‌های بارسلونا است.

اینتر میامی که در جام حذفی فوتبال ایالات متحده آمریکا شرایط خوبی دارد از ساعاتی دیگر اولین دیدار خود را در مرحله حذفی لیگرکاپ 2023 که مسابقاتی با حضور 47 تیم از ایالات متحده آمریکا، مکزیک و کانادا است آغاز می‌کند و باید دید یاران مسی آیا به جمع 16 تیم خواهند رسید یا خیر.

گفتنی است با توجه به حضور تیم‌های کانادایی در لیگ ام ال اس عملا این مسابقات بین لیگ آمریکا و لیگ مکزیک است؛ قهرمانان فصل قبل دو لیگ یعنی لس آنجلس اف سی آمریکا و پاچوکا مکزیک در مرحله یک شانزدهم هستند و 30 تیم دیگر از 15 گروه سه تیم صعود کرده‌اند

اینترمیامی که امشب مسی را در زمین خواهد داشت با اورلاندو سیتی ایالات متحده آمریکا در این مرحله روبه‌رو خواهد شد و باید دید نتیجه دیدار امشب چه خواهد شد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده اینترمیامی و اورلاندوسیتی بامداد 12 مرداد 1402 در ساعت 03:30 بامداد پنجشنبه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شماست بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا