خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای دادگاه عالی اونتاریو: «سرنگون‌کردن هواپیمای اوکراینی اقدامی عامدانه و تروریستی بوده است»

سایت خبرفوری نوشت: دادگاه عالی اونتاریوی کانادا در حکمی تازه مدعی شد: سرنگون‌کردن هواپیمای اوکراینی اقدامی «عامدانه» و «تروریستی» بوده است.

بر اساس حکم این دادگاه، ایران ملزم به پرداخت ۱۴۲ میلیون دلار کانادا غرامت به خانواده هشت قربانی پرواز پی‌اس ٧٥٢ شده است. 

 خانواده‌های این قربانیان از برخی مقامات و نهادهای ایران، به طرح ادعای اتهام ارتکاب «عمل تروریستی، آسیب و خسارت جانی» شکایت کرده بودند.

داغِ جان‌باختگان پرواز  752 تازه شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف نیوز یه………. این را منتشر کرده شما چرا این کار را انجام میدهد و یه توری هم جلوه میکنید که شما منتشر نکردید و از هیچی خبر ندارد در صورتی که شما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست خطاب میکنید فرمانده هوافضا سپاه سردار امیرعلی حاجی زاده آمد و در تلویزیون گفت به اشتباه ما هواپیما را زدیم و عذرخواهی هم کرد هیچ و گفت کاش من مرده بودم و شما و همفکرانتان و شبکه‌های ماهواری ضدانقلاب و عوامل دشمن در داخل و خارج دست در دست هم گذاشته بودید که در اغتشاشات ۱۴۰۱ هیچ غلطی نتوانستن بکنید حالا زهرتان را می خواهید این طوری بریزید و در داخل کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که میثاق خون هزاران شهید و ایثارگر و آزاده هست تروریستی بنامید … به خدای امام حسین قسم یه روزی می رسد شما……. و وطن فروشان را یک به یک از سوراخ خودتان بیرون می کشیم و بگذریم سینه دیوار جواب تروریستی نامیدن سپاه خیلی بالاتر از این حرفهاست باید همه شما ها آتش میزدند…….. و وطن فروشی هم یه کیلومتر خط قرمز دارد نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا