خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امروز، عرضه اولیه فن افزار

سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: عرضه اولیه فن افزار ، نماد تعلق گرفته به شرکت توسعه فن افزار توسن، امروز انجام می‌شود تا یک شرکت تولیدی دانش بنیان به جمع پذیرفته شدگان بازار دوم فرابورس ایران اضافه شود.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، این یازدهمین عرضه اولیه سال جاری است و پیش‌تر قرار بود روز چهارشنبه گذشته انجام شود که به دلیل تعطیلی ناشی از گرما، به تعویق افتاد و به دوشنبه 16 مرداد 402 موکول شد.

عرضه اولیه نماد بورسی فن افزار نیز به روش ترکیبی دو مرحله‌ای انجام می‌شود. در مرحله اول، ۶۰ میلیون سهم، معادل ۴ درصد از سهام شرکت توسعه فن افزار توسن به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد تا قیمت سهام کشف شود. در مرحله دوم نیز، ۱۲۰ میلیون سهم، معادل ۸ درصد از کل سهام این به قیمت ثابت کشف‌شده در مرحله اول، به عموم فعالان بازار عرضه می‌شود.

قیمت عرضه به عموم سرمایه‌گذاران و زمان ثبت سفارش توسط ناظر بازار در روز عرضه اعلام می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، در مرحله اول، هر کد معاملاتی اجازه خرید حداکثر 2 میلیون برگ سهم را داراست. برای اشخاص حقیقی و حقوقی خریدار سهم فن افزار مجوز خرید حداکثر 300 برگ سهم در روز عرضه اولیه صادر شده است.

قیمت پایه سهم فن افزار هزار و 163 تومان و 3 زار (11633 ریال) و سرمایه ثبت‌شده شرکت 150 میلیارد تومان است.

شرکت توسعه فن ‌افزار توسن با نشان تجاری «توسن‌تکنو»، از زیرمجموعه‌های گروه سرمایه‌گذاری فناوری تک‌وستا است. به گفته محمد مظاهری، مدیرعامل این شرکت در جلسه معارفه‌ی فرابورس، این شرکت ۵ واحد کسب‌وکاری دارد که هر کدام در حوزه‌های خود رهبر بازار یا یکی از اصلی‌ترین بازیگران هستند. اصلی‌ترین کسب‌وکار توسن‌تکنو، تولید پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی است. کسب‌وکار پوینت در حوزه نگه‌داری و تعمیرات ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت الکترونیک فعالیت می‌کند. واحد کسب‌وکاری آرتین در حوزه تولید و پیاده‌سازی راهکار‌های مبتنی بر هوش مصنوعی نظیر چت‌بات، احراز هویت و… فعال است. شرکت شاپ راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی ارائه می‌کند و شرکت مانی‌تک، بزرگ‌ترین شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی در ایران است.

این شرکت توانسته گواهی‌نامه تولید دانش‌بنیان نیز دریافت کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا