خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مزایای خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس

اشتراک پریمیوم نتفلیکس یک انتخاب عالی برای تماشای فیلم و سریال موردعلاقه شما است  که برای کاربران و طرفداران یکی از بهترین گزینه‌های موجود تماشای برنامه‌های آنلاین است که از امکانات ویژه‌ای همراه شده است تا شما بهترین تجربه را از فیلم و سریال داشته باشید.

 با خرید این اشتراک به‌تمامی مزایای محتواهای نتفلیکس دسترسی خواهید داشت. آشنایی با مزایای خرید اشتراک نسخه پریمیوم نتفلیکس می‌تواند مشوق خوبی برای خرید شما باشد.اشتراک پریمیوم نتفلیکس چیست؟

اشتراک پریمیوم نتفلیکس یک پلن عالی و مناسب برای کسانی است که عاشق تماشای فیلم و سریال هستند و می‌خواهند از تمامی قابلیت‌های نتفلیکس بهره‌مند شوند. اشتراک پریمیوم نتفلیکس به شما این امکان را می‌دهد که تمامی برنامه‌های نتفلیکس را باکیفیت بالا تماشا کنید؛ بنابراین اگر شما به دنبال برنامه‌های باکیفیت بالا و آنلاین هستید، خرید یک اشتراک پریمیوم نتفلیکس یکی از بهترین گزینه‌هاست.

مزایای اشتراک پریمیوم نتفلیکس

اشتراک پریمیوم نتفلیکس یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های فیلم و سریال در بین کاربران جهان است. این سرویس ویدئویی با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر در بیش از ۱۹۰ کشور، اشتراک گذاشتن ۱۰۰ هزار فیلم و سریال را امکان‌پذیر می‌کند. این اشتراک پریمیوم نتفلیکس پرطرف‌دار مزایای زیادی مانند اصالت و کیفیت بالای تصویر و صدا، پخش روزانه فیلم و سریال، پشتیبانی ۲۴ ساعته و…. دارد.

اصالت و کیفیت بالای تصویر و صدا

تماشای فیلم و سریال باکیفیت بالای نزدیک به کیفیت اولترا اچ دی و 4K  و همچنین با صدای بسیار عالی از مزایای اشتراک پریمیوم نتفلیکس است. این کیفیت‌ها این امکان را به شما می‌دهند تا فیلم و سریال‌ها را با جزئیات تماشا کنید و به درک بالای از آنها دست پیدا کنید.

پخش روزانه فیلم و سریال

با اشتراک پریمیوم نتفلیکس شما می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی را بدون توقف و هیچ محدودیتی از طریق پلتفرم‌ها به‌صورت هم‌زمان بر روی چند دستگاه با کیفیت‌های شگفت‌انگیزی مشاهده کنید. همچنین با داشتن اشتراک پریمیوم نتفلیکس شما می‌توانید فیلم و سریال موردعلاقه خود را برای هر مدت زمانی که می‌خواهید بدون قطعی و مشکل تماشا کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اشتراک پریمیوم نتفلیکس این امکان را به شما می‌دهد که در صورت رویت هرگونه مشکل از جمله وصل‌نشدن به اینترنت، عدم پخش فیلم و سریال، نبودن صدا و تصویر یا هر مشکل دیگری که مربوط به اشتراک پریمیوم نتفلیکس است، به سرویس پشتیبانی ۲۴ ساعت دسترسی پیدا کنید؛ بنابراین شما می‌توانید با این سرویس تماس بگیرید و از همکاران و تیم پشتیبانی کمک لازم و راهنمایی دریافت کنید.

پشتیبانی از بیشترین تعداد دستگاه‌ها

با اشتراک پریمیوم نتفلیکس، شما می‌توانید با داشتن یک اکانت، آن را بر روی ۴ دستگاه یا بیشتر، هم‌زمان باز کنید. ۴ نفر از اعضای مختلف خانواده می‌توانند برای دیدن فیلم و سریال به‌صورت هم‌زمان از اشتراک پریمیوم نتفلیکس استفاده کنند.

دسترسی به فیلم و سریال‌های اصلی نتفلیکس

 اشتراک پریمیوم نتفلیکس برای کاربران این سرویس، این امکان را به شما می‌دهد که به‌تمامی فیلم و سریال‌های اصلی نتفلیکس دسترسی پیدا کنید. همچنین شما می‌توانید به فیلم و سریال‌های مانند خانه کاغذی، مرد لباس‌شخصی، پیکی بلایندرز و… با زبان‌اصلی و همچنین زیرنویس و دوبله دلخواه هم دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های اشتراک پریمیوم نتفلیکس

یکی از این ویژگی پلن‌های اشتراکی این سرویس است، می‌توان به امکانات بیشتری را که نسبت به سایر پلن‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد اشاره کنیم. شما می‌توانید با این ویژگی‌های که اشتراک پریمیوم نتفلیکس در اختیار شما قرار می‌دهد، از تمامی محصولات این شبکه جهانی استفاده کنید.

هزینه مناسب

 اشتراک پریمیوم نتفلیکس به همراه تمامی خدمات و ویژگی‌های که ارائه می‌دهد و در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها و خدمات آنلاین آنها، از لحاظ هزینه بسیار مناسب است و گران‌قیمت به شمار نمی‌رود و شما می‌توانید بدون هیچ ضرری آنها را خریداری کنید.

نیاز به اینترنت پر سرعت

برای تماشای محصولات و محتواهای باکیفیت بالا در اشتراک نتفلیکس به اینترنتی با سرعت بالا نیازمند هستید. شما برای تماشای برنامه‌های باکیفیت hd حداقل به‌سرعت اینترنتی به 5 مگابایت بر ثانیه نیاز دارید و برای تماشای فیلم و سریال در نتفلیکس در کیفیت 4k به سرعتی حداقل ۲۵ مگابایت بر ثانیه نیاز دارید.

شما می‌توانید با داشتن اینترنت پر سرعت علاوه بر تماشای فیلم و سریال به دانلود برنامه موردعلاقه خود بپردازید.

امکان تنظیم صدا

یکی از ویژگی‌های اشتراک پریمیوم نتفلیکس امکان تنظیم صدا است. در نتفلیکس از سیستم صوتی ۱٫۵ استفاده می‌شود. همچنین شما می‌توانید تنظیمات صوتی در نتفلیکس را با کلیک‌کردن بر روی آیکون صدا در پلیر تغییر دهید.

پس از کلیک‌کردن بر روی آیکون صدا می‌توانید از گزینه‌های مختلفی مانند تعیین سطح صدا، زیرنویس و…استفاده کنید؛ بنابراین شما می‌توانید صدای محتوای نتفلیکس را پیشرفته‌تر کنید و همچنین از امکاناتی مانند صداهای فراگیر، صدایی سینمایی و ویژگی‌های دیگر استفاده کنید.

برگشت پول

درصورتی‌که از اشتراک پریمیوم نتفلیکس راضی نبودید، می‌توانید به مدت ۳۰ روز پس از خرید مبلغ پرداختی خود را باز گردانید. این یکی از ویژگی‌های اشتراک پریمیوم نتفلیکس است که کاربران زیادی را به خود جذب و باعث بالارفتن تعداد زیادی از طرف‌داران این وب‌سایت شده است.

دسترسی به نسخه‌های زبان‌اصلی

اشتراک پریمیوم نتفلیکس این امکان را به کاربران خود می‌دهد که به نسخه زبان‌اصلی فیلم و سریال خود دست پیدا کنند. علاوه بر زبان‌اصلی همچنین زیرنویس‌ها و دوبله‌های مطابق با استانداردهای کشور شما وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی از آنها استفاده کنید. 

هزینه خرید اشتراک نتفلیکس چقدر است؟

هزینه خرید اشتراک نتفلیکس نسبت به سایر وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های روز دنیا، قیمت معقولی تری دارد و به شما امکان دسترسی راحت و آسان را به فیلم و سریال محبوبتان را می‌دهد. هزینه اشتراک نتفلیکس به پلن‌های مانند پلن پایه، پلن پرمخاطب، پلن استاندارد و…وابسته است که باتوجه‌به انتخاب شما این اشتراک‌ها محتواهای را به شما ارائه می‌دهند.

پلن پایه

هزینه پلن پایه کمتر از بقیه پلن‌ها است و به شما اجازه دسترسی به فیلم و سریال‌های محبوبتان را باکیفیت SD می‌دهد؛ اما باید توجه داشته باشید که این اشتراک فقط بر روی یک دستگاه قابل‌استفاده است.

پلن استاندارد

هزینه خرید اشتراک نتفلیکس در پلن استاندارد بیشتر از پلن پایه است. این پلن به شما فیلم و سریال‌های باکیفیت HD را ارائه می‌دهد؛ بنابراین با این ویژگی فقط بر روی دو دستگاه متصل و قابل‌استفاده است.

پلن پر مخاطب

هزینه اشتراک نتفلیکس در پلن پر مخاطب تقریباً دو برابر پلن پایه است. کیفیت این اشتراک HDR و k4 ULTRA HD است . این اشتراک هم‌زمان بر روی چهار دستگاه هوشمند متصل می‌شود. همچنین با داشتن این اشتراک شما می‌توانید به ۴۰۰۰ فیلم و سریال نیز به طور هم‌زمان دسترسی داشته باشید.

از کجا اشتراک پریمیوم نتفلیکس را تهیه کنیم؟

شما می‌توانید اشتراک پریمیوم نتفلیکس را از وب‌سایت رسمی نتفلیکس یا سایت‌های آنلاین معتبر تهیه کنید. برای خرید اشتراک ابتدا وارد وب‌سایت نتفلیکس شوید و پلن موردنظر خود را انتخاب کنید. بعد از واردکردن اطلاعات کاربری خود، روش پرداخت را انتخاب کنید. پرداخت هزینه اشتراک نتفلیکس با استفاده از کارت اعتباری، کارت هدیه نتفلیکس، یا از روش پرداختی APPIE یا PAYPAI انجام می‌شود.

سخن پایانی

اشتراک پریمیوم نتفلیکس یکی از پرطرف‌دارترین اشتراک‌های ویدئویی در جهان است. با این اشتراک شما به مجموعه بسیار گسترده‌ای از فیلم و سریال، برنامه تلویزیونی، مستند، برنامه آموزشی، اخبار و….دسترسی پیدا می‌کنید. با خرید یک اشتراک پریمیوم نتفلیکس شما می‌توانید مجموعه بزرگی از برنامه‌ها را باکیفیت بالای تصویر و صدا را در دسترس داشته باشید؛ بنابراین برای کاربرانی که عاشق محتواهای روز دنیا هستند اشتراک پریمیوم نتفلیکس یکی از بهترین گزینه‌هاست.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا