خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نساجی مازندران و پیکان تهران 18 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده نساجی مازندران و پیکان تهران 18 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز از ساعت 19:00 در ورزشگاه وطنی در هفته اول لیگ برتر رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال نساجی مازندران که به واسطه قهرمانی در جام حذفی دو فصل پیش یکی از 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2024_2023 خواهد بود، پس از فصل فاجعه بار گذشته حالا باسید مهدی رحمتی لیگ بیست و سوم را از ساعت 19:00 و در خانه برابر پیکان تهران آغاز خواهد کرد.

شما می‌توانید

برای تماشای پخش زنده نساجی مازندران و پیکان تهران 18 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده نساجی و پیکان 18 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده نساجی مازندران و پیکان تهران 18 مرداد 1402

تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل گذشته فصلی فاجعه بار را با هدایت حمید مطهری سپری کرد و در نهایت سیزدهم شد و در این فصل سیدمهدی رحمتی را برای درخشش در لیگ، حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به خدمت گرفته است.

با ورود رحمتی، چند بازیکن آلومینیوم از جمله محمدرضا آزادی و محمود قائدرحمتی و همچنین بازیکنان نسبتا نامداری همچون، فرشید اسماعیلی، علا عباس عراقی و رشید مظاهری به این تیم آمدند و بازیکنانی چون اکبر صادقی، ایوب کلانتری، حامد شیری، کریم اسلامی، محسن کریمی، علیرضا حقیقی و … از این تیم جدا شدند.

از آن سو اما پیکان در این فصل لیگ را با رسول خطیبی آغاز خواهد کرد؛ نماینده تهران که در فصل گذشته با مجتبی حسینی یازدهم شد با حضور خطیبی بازیکنانی از جمله مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل و … به پیکان پیوستند و بازیکنانی از جمله تمیروف، رشید مظاهری و سامان فلاح این تیم را ترک کردند.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده نساجی مازندران و پیکان تهران 18 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا