خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین 18 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین 18 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز از ساعت 21:30 در اهواز در هفته اول لیگ برتر رودررو خواهند شد.

دو تیم فوتبال استقلال خوزستان و شمس آذر قزوین نایب قهرمان و قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان یا همان لیگ دسته یک در اولین هفته لیگ بیست و سوم در اهواز و به میزبانی استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین 18 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

پخش زنده استقلال خوزستان و شمس‌ آذر قزوین 18 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین 18 مرداد 1402

قهرمان فصل پیش دسته یک شمس آذر قزوین در هفته اول لیگ برتر در فصل جدید باید در اهواز به مصاف نایب قهرمان این لیگ استقلال خوزستان برود تا جدال تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ در هفته آغازین رقم بخورد.

این اولین حضور شمس آذر در لیگ است اما استقلال خوزستان پیشتر سابقه حضور در لیگ را داشته و حتی یکی از 7 قهرمان 22 دوره گذشته لیگ برتر ایران است.

دو تیم با همان سرمربیان پیشین پا به لیگ برتر خلیج فارس گذاشته‌اند تا سعید دقیقی و سیروس پورموسوی همچنان در جایگاه سرمربی شمس آذر قزوین و استقلال خوزستان به کار ادامه دهند.

سیروس پورموسوی بعد از صعود به لیگ برخی از بازیکنان شاخص خوزستانی همچون رحیم زهیوی، حسین ساکی، احمد عبدالله زاده، عقیل کعبی و .. را به تیم خود اضافه کرده و سعید دقیقی نیز بازیکنانی چون سجاد بازگیر، مصطفی احمدی و فراز امامعلی را به قزوین برده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین 18 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا