خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده سپاهان و تراکتور 19 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده سپاهان و تراکتور 19 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در مهمترین دیدار هفته اول لیگ بیست و سوم از ساعت 19:00 در نقش جهان رودررو می‌شوند.

دو تیم سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز که بدون شک هر دو هدفی جز قهرمانی در این فصل لیگ برتر ندارند امشب و از ساعت 19:00 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در چارچوب هفته اول لیگ برتر خلیج فارس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده سپاهان و تراکتور 19 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:00 از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز 19 مرداد 1402 | هفته اول لیگ برتر 1403_1402

پخش زنده سپاهان و تراکتور 19 مرداد 1402

تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در فصل گذشته با هدایت ژوزه مورایس پرتغالی با اختلاف ناچیزی قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد در این فصل بازیکنانی چون کامسوبا، علیمحمدی، کاتاتائو، فرناندز، حسینی، ریگی و … از این تیم جدا شدند و بازیکنانی همچون رضا اسدی، کاوه رضایی، عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و رضا شکاری به این تیم پیوستند.

اما از آن سو تراکتور تبریز که نقل و انتقالات بسیار پرخرجی را پشت سر گذاشته خریدهای زیادی از جمله امیرحسین حسین زاده، شجاع خلیل زاده، حسین پورحمیدی، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید آقایی، عارف آقاسی، مهدی شیری و … انجام داده و 3 مهره مهم فصل پیش خود محمدرضا اخباری، رضا اسدی و محمد عباس زاده را نیز از دست داده است.

پاکو خمز مربی مشهور اسپانیایی تراکتور که با حضورش در این تیم در میانه فصل پیش موفق شد با قاپیدن سهمیه آسیایی سرگردان حاصل از افتضاحات مدیریتی استقلال و کسب رتبه چهارم لیگ به نوعی عملکردی موفق داشته باشد در این فصل به فکر قهرمانی با پرشورهاست.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده سپاهان و تراکتور 19 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا