خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان همکاری سامان رسول پور با ایران اینترنشنال | سیما ثابت هم رفتنی شد؟

سامان رسول پور از پایان همکاری خود با شبکه‌ی ایران اینترنشنال خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای رسول پور در توییتی نوشته است: بعد از شش سال و چهار ماه، همکاری با تلویزیون ایران اینترنشنال، از این رسانه که از چند هفته قبل از تاسیسش، در ساختنش مشارکتی فعالانه داشتم، استعفا دادم.

او درباره‌ی دلیل این تصمیم خود نوشته است: امیدوارم [همکارانم] بر چالش‌های پیش رویشان، غلبه کنند؛ چالش‌هایی که دست‌کم، من قادر نبودم بر آنها چیره شوم. به ویژه، بعد از تحولات اخیر و البته اخلاف‌نظرهای تازه ظهور یافته بر سر نحوه ادامه کار «چشم‌انداز با سیما ثابت».

جدایی سیما ثابت از ایران اینترنشنال؟

برخی خبرها از جدایی سیما ثابت از ایران اینترنشنال حکایت دارد.

روزنامه‌ی دولت (ایران) نوشت: «کمتر از یک سال پس از اغتشاشات با برنامه‌ریزی وسیع امنیتی و رسانه‌ای غرب در پاییز سال گذشته، اخبار متعددی از اختلافات، پیوند بریدن‌ها و اضمحلال به اصطلاح جریان‌های اپوزیسیون منتشر می‌شود.

آخرین نمونه از این دست، جداشدن سامان رسول‌پور و زهرا شهرکی (معروف به سیما ثابت) از مجریان و برنامه سازان ضدایرانی شبکه ضدایرانی اینترنشنال از این شبکه است.

در این رابطه، یک چهره ضدانقلاب با اشاره به خدمت این افراد به سرویس‌های امنیتی خارجی، گفت: «آنها حالا از نظر مالی همه چیز دارند، از صدقه سر مردم یا از راه از بین بردن خون جوانان ایرانی، به ثروت‌های کلان رسیدند، اما دارند شهرت را از دست می‌دهند و دیگر خودشان را در رسانه‌ها نمی‌بینند.»

رضا تقی‌زاده که با یک شبکه سلطنت‌طلب صحبت می‌کرد، با اشاره به جداشدن سامان رسول‌پور، به عنوان یکی از عناصر پشت پرده شبکه اینترنشنال از این شبکه، اضافه کرد: «امروز اعلام شد این جوان از این شبکه بیرون آمده، که ارتباط نزدیکی بین او و خانم زهرا شهرکی که اسمش را عوض کرده و سیما ثابت شده، داشته و در یک خانه باهم زندگی می‌کردند.»

تقی‌زاده البته به این نکته هم اشاره کرد که اینها نمی‌توانند به سادگی، شهرت رسانه‌ای را کنار بگذارند و ادامه داد: «این‌ها را ساختند و از هیچ چیز، به همه چیز رساندند، اما اینها آبرو باختند، بوق‌های خودشان را از دست دادند و تشت‌شان از بام افتاد و رسوا شدند.»»

سیما ثابت بازجویی می‌کرد!

خبرگزاری فارس نوشت: «دوشوکی، کارشناس اینترنشنال با افشاگری در خصوص اختلافات داخلی در این شبکه یادآور شد: اینترنشنال یکی از عوامل اصلی اختلافات اپوزیسیون و شکست پروژه مهسا است تا آنجا که با عملکردش بسیاری از برنامه‌های اپوزیسیون را لوث و بی‌اثر می‌کند.

وی همچنین عنوان کرد: سیما ثابت، مجری برنامه چشم‌‌انداز قبل از شروع برنامه، کارشناسان را بازجویی می‌کند!»

سامان رسول پور کیست؟

وبسایت اصولگرای مشرق نوشت: «سامان رسول‌پور، معروف به «ساک سامان» از شبکه تروریستی و رسانه‌ای اینترنشنال اخراج شد.

این شخص که در اینترنشنال معروف به تولید برنامه‌های تجزیه طلبانه به سود گروهک‌های تروریستی بود بر سر اجرای یکی از برنامه‌های این شبکه با سیما ثابت به اختلاف خورده و از این شبکه حذف شد، گفته شده است که مدیران این شبکه به بهانه روابط غیراخلاقی میان رسول‌پور و برخی کارکنان این شبکه تروریستی مجبور به اخراج او شده‌اند!

ماموریت رسول پور در اینترنشنال سفر به مناطقی چون اربیل عراق و نیز نقاط هم مرز با ایران بود تا از گروه‌های مسلح در این مناطق گزارش تهیه کند. این شخص در این گزارش‌های سفارشی اعضای گروهک‌های جنایتکاری چون کومله و حزب دموکرات کردستان را به عنوان فعال سیاسی و مدنی معرفی می‌کرد.

سامان رسول‌پور در میان محافل ضدانقلاب به فردی شیاد و کلاه‌بردار نیز معروف بوده است که به بهانه‌های مختلف از گروهک‌ها منابع مالی دریافت کرده است.

رسول‌پور پس از متواری شدن از ایران در کشور سوئد جذب تلویزیون نوروز، وابسته به گروهک تروریستی PKK می‌شود. خوش خدمیت او به تروریست‌ها باعث شد تا او مدتی بعد جذب شبکه اینترنشنال گردد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا