خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای توییت پاک‌شده‌ی مدیرعامل ایرنا درباره‌ی جیسون رضاییان [+واکنش‌ها]

«آزادی جیسون رضاییان و سایر جاسوسان که ذیل عنوان مقابله با نفوذ دستگیر شده بودند، نشان داد که نفوذ اصلی در جای دیگری رخ داده است»؛ این توییت چند سال قبل علی نادری، مدیرعامل فعلی ایرنا، خبرگزاری دولت، است که حالا و همزمان با توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان از صفحه‌ی توییتر او پاک شده است.

برخی واکنش‌های توییتری به این توییت و حذف آن از سوی آقای نادری را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

شهاب شهسواری: علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۴ همزمان با قرائت بیانیه اجرای برجام و آزادی جیسون رضاییان و سه شهروند دو تابعیتی دیگر، این توییت را منتشر کرده‌بود. او بعد از 7 سال و نیم، دقایقی پیش، پس از آزادی ۵ زندانی دو تابعیتی در توافق با آمریکا این توییت را پاک کرد.

سارا معصومی: آقای نادری توییت سال ۱۳۹۴ خود را پاک کردند. می‌توان امیدوار بود که تجربه به کمک ترجیح منافع ملی بر منافع جناحی بیاید؟ که تبادل زندانی دیروز میوه نفوذ در دولت وقت نباشد و امروز فتح الفتوح و دستاورد دولت انقلابی؟!
امیدوارم.

نصرت‌الله تاجیک: اینها فکر نمیکردند زمین اینقدر سفت باشد!! حال بدی دارند و نیازمند به استمالت! اما حال مردم خوبه چون بالاخره پنج ایرانی از زندان ازاد شدند!

احسان بداغی: جا زدن تسویه طلب کشور با اجازه آمریکا به جای دیپلماسی عزت بماند، سطح درک مدیرعامل مهمترین خبرگزاری کشور از کار رسانه‌ای و دنیای ارتباطات امروز چیست که توئیت 6 سال پیش را پاک می‌کند؟ صداقت پیشکش، واقعا فکر کرده زرنگی و تیزهوشی به خرج داده و ملت را گول زده؟ چقدر پرت هستید شما!

داوود حشمتی: حذف این توئیت بعد از 6 سال و بعد از چرخش در مواضع نسبت به تبادل زندانیان، ضربه بزرگی به خود دولت و سیاست خارجی او بود.
اینطوری که حاشیه ها از متن بزرگتر شد و بازخوانی مواضع اهمیتی بیشتری پیدا می کند.
برای همین گفتند: سیاست مثل یک فیلم است نه عکس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا