خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست ؛ تکرار داستان تلخ جباروف برای هافبک جوان عراقی

با قراردادی قرضی منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست تا پس از گذشت 11 روز از پیوستن به استقلال، آبی‌ها به دلیل قانون سقف بودجه این بازیکن را به رفسنجان بفرستند.

به گزارش انصاف ورزشی، کاپیتان تیم ملی زیر 23 سال عراق و بهترین بازیکن جام ملت‌های زیر 23 سال غرب آسیا منتظر محمد پس از عقد قراردادی دوساله با استقلال به دلیل رسیدن هزینه باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات به سقف بودجه به مس رفسنجان قرض داده شد.

البته آنطور که رسانه رسمی استقلال گزارش داده است قرارداد منتظر محمد عراقی پیش از جدایی موقت یک سال دیگر با استقلال تهران تمدید شد تا این بازیکن جوان عراقی در لیگ بیست و چهارم و بیست و پنجم بازیکن استقلال باشد.

محمد منتظر 22 ساله در مسابقات جام ملتهای زیر 23 سال غرب آسیا کاپیتان تیم عراق بود که موفق شد در خانه جام این مسابقات را با برتری در ضربات پنالتی برابر تیم رضا عنایتی بالای سر ببرد و عنوان بهترین بازیکن جام را نیز به خود اختصاص داد.

منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست ؛ تکرار داستان تلخ جباروف برای هافبک جوان عراقی
منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست ؛ تکرار داستان تلخ جباروف برای هافبک جوان عراقی

این اتفاق بیش از هر اتفاقی هواداران استقلال را به یاد لیگ شانزدهم و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات زمسانی می‌اندازد که سبب شد سرور جباروف پس از پیوستن به استقلال، نیم فصل را به اجبار در اصفهان و تیم سپاهان توپ بزند.

به هرروی منتظر محمد به مس رفسنجان پیوست و لیگ بیست و سوم را نارنجی بر تن خواهد کرد تا بار دیگر ثابت شود ساحلی بر دریای مشکلات عدیده این سال‌های استقلال وجود ندارد!

گفتنی است مس رفسنجان در این فصل با هدایت ساکت الهامی وارد مسابقات لیگ برتر ایران شده و در دیدار اول برابر هوادار تهران تیم سابق ساکت الهامی با تساوی بدون گل متوقف شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا