خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 25 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 25 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته دوم لیگ برتر ایران از ساعت 18:45 در یادگار امام تبریز رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران مدافع عنوان قهرمانی که در هفته اول از سد آلومینیوم اراک عبور کرد و اولین 3 امتیاز را دشت کرد، در هفته دوم برابر تراکتور تبریز یکی از مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرد که در هفته اول برابر سپاهان در اصفهان شکست تلخی را تجربه کرد.

دیدار دو تیم از ساعت 18:45 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 25 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده فوتبال تراکتور و پرسپولیس 25 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 25 مرداد 1402

جدال‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس تهران همواره از جذاب‌ترین و البته جنجالی‌ترین دیدارهای فوتبال ایران بوده است تا آنجا که چندین بار تا بحال این دیدار مسبب محرومیت‌های سنگین دو تیم و البته هوادارانشان شده است؛ موضوعی که سبب شده فدراسیون کمی نگران بازی امروز باشد و از حضور ناظر ویژه کنفدراسیون فوتبال آسیا در تبریز خبر بدهد.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با پیروزی سخت برابر آلومینیوم اراک در ورزشگاه نیمه مخروبه و خالی از تماشاگر آزادی تهران آغاز کرد و باید دید در هفته دوم در تبریز چه می‌کند.

اما تراکتور که فصل نقل و انتقالات پرسروصدایی داشت در هفته نخست شکستی تلخ را برابر رقیب جدی خود یعنی سپاهان اصفهان تجربه کرد و حالا شاگردان پاکو خمز بیش از هر زمان دیگری تشنه شکست دادن پرسپولیس و یحیی گل محمدی در تبریز هستند.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده تراکتور و پرسپولیس 25 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا