خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده شمس آذر و هوادار 25 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده شمس آذر و هوادار 25 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته دوم لیگ ایران از ساعت 19:30 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین یکی از دو تیم تازه صعودکرده به لیگ که عملا لیگ را با بحران آغاز کرده و با وجود گرفتن یک تساوی در دیدار اول امتیاز – 5 دارد چراکه استفاده از بازیکن غیرمجاز در فصل پیش لیگ آزادگان تا کنون منجر به کسر 6 امتیاز از تیم سعید دقیقی شده است.

این تیم در اولین دیدار خانگی خود در لیگ برتر با حضور هواداران زن در ورزشگاه سردار آزادگان از ساعت 19:30 به مصاف هودار محمود فکری میرود که لیگ را با تساوی در هفته قبل آغاز کرده است.

شما‌ می‌توانید برای تماشای پخش زنده شمس آذر و هوادار 25 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 از لینک زیر بهره ببرید.

پخش زنده فوتبال شمس آذر و هوادار 25 مرداد 1402 | هفته دوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده شمس آذر و هوادار 25 مرداد 1402

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که با هدایت سعید دقیقی فصل پیش را با عنوان قهرمانی لیگ دسته اول به اتمام رساند و به لیگ برتر رسید، به دلیل شکایاتی که از این تیم مربوط به مسائل فصل گذشته در لیگ 1 شده بود با کسر 6 امتیاز مواجه شده و با وجود تساوی ارزشمند در اهواز برابر استقلال خوزستان، تیم دقیقی -5 امتیاز دارد!

از آن سو اما هوادار تهران که فصل را با سرمربیگری محمود فکری آغاز کرده است در اولین دیدار برابر مس رفسنجان متوقف شد و حالا در اندیشه کسب حتی برد در قزوین است.

این دیدار یکی از دیدارهای با حضور زنان در ورزشگاه‌ها در چارچوب هفته دوم لیگ برتر است و شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده شمس آذر و هوادار 25 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا