خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ محمد قوچانی به «استاد فرهیخته دکتر حمیدرضا جلایی پور»: در جستجوی ربط

محمد قوچانی، مدیرمسئول و سردبیر مجله‌ی «آگاهی نو» در صفحه‌ی اینستاگرام خود در پاسخ به یادداشت حمیدرضا جلایی‌پور نوشت:

«پاسخ به استاد فرهیخته دکتر حمیدرضا جلایی پور: در جستجوی ربط

۱. اگر گزارش آگاهی نو را تلخیص نمی‌فرمودید متوجه می‌شدید که مطالبه و درخواست برای کرسی در کابینه محتمل آقای همتی متوجه رهبران اصلاحات به خصوص یک حزب مشخص و یک چهره مشهور بود که در دیدار با نامزد انتخابات این مساله را طرح کرد و نه شخص محمدرضا جلایی پور. این خبر منبع محکم دارد و از آن بالاتر هم هست. شما متاسفانه پارگراف قبل را ندیده‌اید …

۲.طرح مطالبه وزارت فرهنگ برای محمدرضا جلایی پور از طرف اصلاح طلبان وهن این چهره جوان و کوشا نیست و می‌دانید من همواره به محمدرضا علاقمند بوده و هستم و آرزوی رهایی او را دارم. در همین مجله با او گفتگو کرده‌ایم و بارها دانش و کوشش او را ستوده‌ایم. اما سوال اینجاست که طرح یک مثال تاریخی برای وزارت فردی مانند محمدرضا که می‌تواند برای یک دولت مزیت باشد آیا لایق این همه ناسزاست؟

۳. اگر از محمدرضا می‌پرسیدید حتما به شما می‌گفت من و او هر دو در جلسات ستاد آقای همتی برای تولید محتوا در ستاد و مناظرات آقای همتی همکار و همراه بودیم. استاد حمیدرضا جلایی‌پور را نمی‌دانم آن روزها کجا تشریف داشتند، اما من و محمدرضا با هم در ستاد آقای همتی بودیم .در عرصه عمومی هم تیترها و مقالات و صفحات اول روزنامه سازندگی گواه من در آن انتخابات است.

۴. من هرگز به صورت منفرد و منفک از احزاب اصلاح‌طلب قصد کنشگری انتخاباتی نداشته و ندارم و این مقاله هم ذره‌ای ربط به انتخابات نداشته و ندارد و من هرگز مدافع شرکت بی قید و شرط در هیچ انتخاباتی نبودم و نیستم و تا این لحظه یک کلمه درباره انتخابات آینده ننوشته‌ام. و بیشترین اعتراض‌ها را به انتخابات ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰ کرده‌ام که در آگاهی نو موجود است.

۵. امیدوار بودم نقد تفکر ایرانشهری که ربطی به این گفتار نداشت را به جای دیگری و زمان دیگری که کمتر عصبانی هستید موکول می‌کردید. من با مقاله‌ام نخواستم کار ایرانشهری کنم که شما فرصت را مغتنم دانسته به ایرانشهر حمله می‌کنید.

6. گرچه رشته شما جامعه‌شناسی است اما بعید است استفاده از ادبیاتی مانند حرف مفت و ماله کشی و پشتک زن و واداده‌ها که چند ناسزای غیر قابل جمع است به کار دانشورانی چون شما بیاید. این حرف‌هایی است که مخالفان من و شما و محمدرضا درباره همه می‌گویند و بازتاب آن در متن شما زیبنده نیست»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای قوچانی اگر اینچنین که می نمایند، از ناسزا بیزارند، چطور یک بار یک سطر در باره آن همه ناسزا گویی مبلغ افراطی نظریه بی مبنای ایرانشهری، جناب جواد طباطبایی به مخالفان فکری، از جمله دکتر فیرحی ننوشته و بر زبان نرانده است؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا