خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402 | فینال لیگزکاپ 2023

پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 04:30 بامداد در فینال لیگزکاپ 2023 رودررو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اینترمیامی با جادوی مسی اولین جام تاریخ باشگاه را فتح کرد؛ نشویل ۱(۹) _ اینترمیامی ۱(۱۰) (+ویدیو)

تیم فوتبال اینترمیامی که مالکیت آن برعهده دیوید بکام کاپیتان سابق تیم ملی انگلستان و بازیکن سابق منچستریونایتد و رئال مادرید است با خرید لیونل مسی، بوسکتس و جوردی آلبا کاپیتان‌های سابق بارسلونا این روزها حسابی مورد توجه است و با وجود شرایط بسیار نابسامان در لیگ MLS در روزهایی که این لیگ تعطیل است و مسابقات لیگزکاپ 2023 در حال برگزاری است، بسیار در این جام خوب عمل کرده است.

اینترمیامی با درخشش بی‌بدیل مسی در 2 بازی گروهی و 4 دیدار مرحله حذفی حالا در فینال این جام است و بامداد یکشنبه در دیدار فینال، مسی برای فتح نخستین جام خود در آمریکا و نخستین جام تاریخ تیم بکام برابر نیم نشویل تلاش خواهد کرد؛ این دیدار از از ساعت 04:30 بامداد در ورزشگاه ژئودیس پارک نشویل برگزار می‌شود.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده اینتر میامی و نشویل بامداد 29 مرداد 1402 | فینال لیگزکاپ 2023

پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402 | فینال لیگزکاپ 2023
پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402 | فینال لیگزکاپ 2023

برنامه رده بندی و فینال لیگزکاپ 2023

یکشنبه 29 مرداد 1402

پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402

تیم فوتبال اینترمیامی که در فصل قبل لیگ MLS عملکرد قابل قبولی داشت و به پلی آف رسید در این فصل در مسابقات لیگ عملکرد خوبی نداشته اما با حضور مسی، بوسکتس و آلبا اسطوره‌های حالا مسن شده سابق بارسلونا اوضاع خود را سروسامان داده و در لیگزکاپ با اقتدار به فینال رسیده است.

دیوید بکام که حضورش در سال 2007 در تیم لس آنجلس گلکسی انقلابی در لیگ فوتبال آمریکا به پا کرد حالا در جایگاه مالک اینترمیامی با وجود تعلق خاطری که همچنان به رئال مادرید تیم سابقش دارد اسطوره‌های بارسلونا را در اینتر میامی جمع کرده است.

یاران مسی که در جام حذفی نیز شرایط خوبی دارند و در نیمه‌نهایی قرار دارند بامداد فردا برابر نشویلی در فینال لیگزکاپ به میدان می‌روند که در جام حذفی در مرحله یک هشتم برابر همین اینترمیامی شکست خورد و حذف شد اما در ام ال اس در رتبه چهارم کنفرانس شرق قرار دارد و با دو بازی بیشتر نسبت به اینتر میامی از صورتی‌ها 20 امتیاز بیشتر دارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده نشویل و اینترمیامی بامداد 29 مرداد 1402 در ساعت 04:30 بامداد یکشنبه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شماست بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا