خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023

پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم امروز و از ساعت 13:30 در فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023 رودررو می‌شوند.

دیدار فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023 اولین جام جهانی 32 تیمی تاریخ فوتبال زنان ساعاتی دیگر و از ساعت 13:30 در ورزشگاه المپیک سیدنی استرالیا بین تیم‌های ملی اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمان جام نهم مشخص شود؛ برای تماشای پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 با ما همراه باشید.

هم شیرزنان انگلیس و هم ماتادورها برای اولین حضور در فینال جام جهانی فوتبال را تجربه می‌کنند و در پایان بازی یک نام به ایالات متحده آمریکا، ژاپن، نروژ و آلمان در فهرست قهرمانان جهان اضافه خواهد شد.

گفتنی است روز گذشته در دیدار رده‌بندی تیم ملی سوئد با برتری برابر استرالیای میزبان موفق شد تا برای چهارمین بار مدال برنز جام جهانی را به گردن بیاویزد.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 در ساعت شروع بازی از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید:

پخش زنده فوتبال اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023

پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023
پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023

پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402

انگلیس قهرمان اروپا و فاتح اولین جام فینالیسیما زنان در دور گروهی با 9 امتیاز کامل و عملکردی درخشان به عنوان تیم نخست گروه چهارم پا به مرحله حذفی گذاشت و در این مرحله موفق شد برابر نیجریه شگفتی‌ساز به سختی و در ضربات پنالتی پیروز شود تا در جمع هشت تیم قرار گرفته و حریف کلمبیا شود.

شیرزنان که ریس جیمز ستاره خود را به دلیل حرکت غیرورزشی در دیدار برابر کلمبیا نداشتند با یک کامبک جذاب با نتیجه 2 بر 1 از سد این تیم گذشتند و برای سومین بار پیاپی پای به نیمه نهایی گذاشتند و در نیمه نهایی نیز از سد استرالیای میزبان گذشتند تا برای اولین بار به دیدار نهایی جام جهانی فوتبال زنان برسند.

تیم ملی فوتبال زنان انگلیس پس از کسب دو نایب قهرمانی در جام ملت‌های اروپا سرانجام در سال 2022 قهرمان اروپا شد و حالا پس از یک چهارمی و یک برنز در دو دوره گذشته جام جهانی، جذاب‌ترین تیم یکی دو سال اخیر فوتبال زنان به دنبال قهرمانی در جهان است.

انگلیسی‌ها همانند فوتبال مردان معتبرترین لیگ فوتبال را دارا هستند و اکثرا در فوتبال داخلی مشغول هستند که ماری ارپس گلر آن‌ها و تیم منچستریونایتد آخرین دروازه‌بان برتر سال فیفا در مراسم اهدای جوایز فیفا محسوب می‌شود؛ هدایت شیرزنان با سارینا ویخمان سرمربی هلندی و برنده جایزه مربی سال فیفا است.

ویخمان که حالا به عنوان گزینه هدایت تیم ملی مردان انگلیس نیز مطرح است تا بحال با دو تیم هلند و انگلیس قهرمان جام ملت‌های اروپا شده و در جام جهانی نیز با هلند در دور قبل به نایب قهرمانی رسید و حالا تشنه بالا بردن جام قهرمانی جهان است.

پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023
پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023

از آن سو اما اسپانیا در دور گروهی با وجود شکست سنگین برابر ژاپن با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد اما در دور حذفی موفق شد یک برد 5 بر 1 را برابر سوییس رقم بزند و در ادامه نیز هلند نایب قهرمان دور قبل را در وقت اضافه مغلوب کند تا حریف سوئد در جمع 4 تیم نهایی جام باشد که در این مرحله لاروخا با پیروزی دقیقه نودی موفق شد اولین مدال خود در جام جهانی را قطعی کرده و به فینال صعود کند

تیم ملی اسپانیا که افتخار درخوری در فوتبال زنان ندارد برای اولین بار در این مرحله حاضر است و تیم پرستاره‌ای متشکل از بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا دارد که گل سرسبد آنان الکسیا پوتیاس برنده دو توپ طلا اخیر و ستاره بارسلوناست که البته جام بسیار بدی را پشت سر گذاشته و حتی یک بار هم پاش به گل باز نشده در حالی که جنی هرموسو ستاره سابق بارسا، بونماتی ستاره حال حاضر بارسا، دل کاستیو بازیکن رئال، ردوندو ستاره لوانته و … جام موفقی را پشت سر گذاشته‌اند؛ هدایت ماتادورها با خورخه ویلدا است.

خورخه ویلدا که در دوران بازی هرگز نتوانست از سطح بارسلونای بی و رئال مادرید کاستیا فراتر بیاید، 8 سالی است که هدایت تیم زنان اسپانیا را برعده دارد و حالا در حال دیدن نتیجه زحمات بلندمدت خود است؛ ویلدا در این جام از سلما پارایوئلو نابغه 19 ساله بارسلونا رونمایی کرده و این بازیکن تا بدین جا عامل اصلی حضور اسپانیا در فینال بوده است.

پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023
پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 | فینال جام جهانی فوتبال زنان 2023

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده اسپانیا و انگلیس 29 مرداد 1402 را از ساعت 13:30 امروز و با استفاده از لینکی که در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا