خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد 1402

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ روز پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان جهان امروز در اردن برگزار می‌شود.

کشتی فرنگی جوانان جهان ۲۰۲۳ | چهارمین قهرمانی پیاپی تیم ملی ایران در جهان با ۳ طلا، ۲ نقره و ۱ برنز (نتایج کامل اوزان ده‌گانه)

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از 27 تا 29 مردادماه در شهر امان اردن برگزار خواهد شد و تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است، با 10 نماینده در 10 وزن و با هدایت حمید باوفا عازم مسابقات شده است.

در پایان روز اول و دوم کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان شاگردان با وفا 3 طلا، 1 نقره و یک عنوان پنجمی کسب کرده‌اند و امروز نیز شانس کسب 1 طلا و 4 برنز را دارند و فاصله‌ای با قهرمانی دوباره در این مسابقات ندارند.

پیش از این و در روزهای گذشته تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران موفق به کسب سومین قهرمانی پیاپی خود در قهرمانی جوانان جهان با هدایت محسن کاوه شد.

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد

اما شما مخاطبان عزیز می‌توانید برای تماشای پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد 1402 و شانس مجدد و فینال و رده‌بندی پنج وزن دوم از لینک زیر استفاده نمایید و برای اطلاع از ترکیب تیم اعزامی و برنامه روز سوم مسابقات کشتی جوانان جهان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

لینک 1: پخش زنده شانس مجدد و فینال و رده بندی 5 وزن دوم کشتی فرنگی جوانان جهان ساعت 16:30 عصر

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در مسابقات جهانی 2023

  • 55 کیلوگرم: علی احمدی وفا
  • 60 کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
  • 63 کیلوگرم: احمدرضا محسن نژاد
  • 67 کیلوگرم: اهورا بویری
  • 72 کیلوگرم: سیدمحمد مهدی میری
  • 77 کیلوگرم: علیرضا عبدولی
  • 82 کیلوگرم: یاسین یزدی
  • 87 کیلوگرم: ابوالفضل چوبانی
  • 97 کیلوگرم: امیررضا اکبری
  • 130 کیلوگرم: فردین هدایتی

برنامه روز سوم رقابت کشتی فرنگی جوانان جهان 2023

در وزن 60 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی که با شکست در نیمه نهایی راهی رده بندی شده باید با برنده مبارزه میان سیف اله کورمان از قزاقستان و اولیور سیرزیپزاک از لهستان برای مدال برنز رقابت کند.

در وزن 67 کیلوگرم اهورا بویری باید در رده بندی شرکت کند؛ وی در این دیدار با یکی از کشتی گیران کرواسی، آذربایجان و ترکیه مبارزه خواهد کرد.

در وزن 72 کیلوگرم سیدمحمد مهدی میری که به گروه بازنده ها رفته باید در این گروه با برنده کشتی میان ایمور تیموربکوف از قرقیزستان و آنکیت گولیا از هند کشتی بگیرد و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز به مصاف آنری پوتکاریدزه از گرجستان برود.

در وزن 82 کیلوگرم یاسین یزدی باید در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف آلپرن بربر از ترکیه می رود.

در وزن 97 کیلوگرم امیررضا اکبری به گروه بازنده‌ها رفته و در این گروه با ماگومد مختاروف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل کوین یوسپنسکی از استونی قرار بگیرد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد 1402 از لینک‌های ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت استفاده نمایید.

پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد 1402
پخش زنده کشتی فرنگی جوانان جهان 2023 امروز 29 مرداد 1402

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا