خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت و پیکان 1 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده صنعت نفت و پیکان 1 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:00 در آبادان به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دو دیدار اول خود یک باخت به استقلال و یک پیروزی در دربی خوزستان برابر فولاد را تجربه کرده و حالا باید در جدال سوم در خانه پذیرای پیکان باشد.

اما پیکان به همراه نساجی دو تیم بدون برد و بدون باخت لیگ در پایان هفته دوم لیگ برتر هستند و حالا شاگردان خطیبی با تفکر ادامه دادن به روند عدم شکست ناپذیری و شاید دشت اولین 3 امتیاز فصل پا به آبادان خواهند گذاشت.

شما‌ می‌توانید برای تماشای پخش زنده صنعت نفت و پیکان 1 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:00 از لینک زیر بهره ببرید.

پخش زنده صنعت نفت آبادان و پیکان تهران 1 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده صنعت نفت و پیکان 1 شهریور 1402

نفت آبادان که با هدایت عبدالله ویسی در فصل گذشته به شکلی جادویی و معجزه گونه از سقوط جست حالا با هدایت ویسی در دو بازی سخت ابتدایی ابتدا شکست بدی را برابر استقلال در آبادان تجربه کرد اما در هفته دوم با برتری برابر فولاد در اهواز دربی خوزستان را فتح کرد و شرایط خود را بهبود بخشید.

اما پیکان با رسول خطیبی دو تساوی 1 بر 1 برابر نساجی مازندران و بدون گل با گلگهر سیرجان را تجربه کرده و در کنار نساجی دو تیم بدون باخت و برد لیگ محسوب می‌شوند.

نفت که فصل گذشته چهاردهم شد در حال حاضر در رتبه هشتم جدول قرار دارد و پیکان که فصل پیش با مجتبی حسینی یازدهم شد در حال حاضر در رتبه دهم است و باید دید خطیبی چه نتیجه‌ای را در پایان فصل رقم می‌زند.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده صنعت نفت و پیکان 1 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا