خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مواضع خاتمی مساوی با مواضع جبهه اصلاحات نیست

علی‌اصغر شفیعیان، مدیر انصاف نیوز درباره‌ی دیدارهای یک ماه اخیر در شبکه‌ی اجتماعی «ایکس» نوشت:

یک ماه پیش به همراه چند عضو تحریریه‌ی انصاف نیوز با مهندس نبوی دیداری داشتیم. پیر است، مملو از تجربه. کف جامعه را خوب می‌شناسد، همچنان که قدرت و میزان توانایی ساختارها را. یک اصلاح طلب میانه‌روست. حالا رئیس «جبهه‌ی اصلاحات» نیست اما اساسا اصلاح طلبی هم از جبهه اصلاحات جداست!

یکشنبه همراه با اعضای تحریریه با آقای ناطق نوری دیداری داشتیم. او یکی از چهره‌های جریان میانه‌رو است اما حیف که جریان تندرو برای هیچ کسی اعتباری در جامعه نگذاشته است، همه را خراب کرده و نمی‌دانست که چهره‌هایی مانند او لنگر جامعه بودند. تندروی را باید کنار گذاشت.

در ماه اخیر با آقای خاتمی دیدار مفصلی داشتم. سید همچنان برایم دوست داشتنی است حتی بیش از سال ۷۶ و سال‌های پس از آن. او میانگین جامعه‌ی ماست. عاقل، میانه‌رو، دلسوز. خاتمی دغدغه‌های بسیاری دارد. مواضع او مساوی با جبهه اصلاحات نیست؛ باید او را مستقیم شناخت نه با واسطه. خاتمی خاتمیست.

دکتر ظریف انسان شجاعی است. از معدود مدیران شجاع نظام هم بود. همیشه گفته که سیاسی نیست؛ البته تخصص او سیاست خارجی است اما فهم کلی درستی از اوضاع سیاسی کشور هم دارد. او یک اصلاح طلب میانه‌رو است. ظریف سرمایه‌ی ایران ماست هرچند تندروها او را هم تخریب کرده‌اند. زمان دیدار: یک ماه پیش

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا