خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 2 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 2 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببیند؛ دو تیم در هفته سوم لیگ از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر امروز و در سومین جدال خود پس از دو پیروزی برابر آلومینیوم و تراکتور، از ساعت 19:30 میزبان ذوب آهن در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران خواهد بود.

پرسپولیس که حالا در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به النصر و کریستیانو رونالدو نیز برخورد کرده، امروز به هدف عقب نماندن از سپاهان در صدر جدول پای به زمین خواهد گذاشت.

از آن سو ذوب آهن اصفهان در این فصل با هدایت محمد ربیعی تا اینجای کار دربی اصفهان را به سپاهان باخته اما یک برد خوب نیز در انزلی برابر ملوان داشته تا 3 امتیازی به مصاف با سرخ‌ها بیاید.

شما‌ می‌توانید برای تماشای پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 2 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه یعنی 19:30 از لینک زیر بهره ببرید.

پخش زنده فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن 2 شهریور 1402 | هفته سوم لیگ برتر ایران 1403_1402

پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 2 شهریور 1402

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ را با پیروزی سخت برابر آلومینیوم اراک در ورزشگاه نیمه مخروبه و خالی از تماشاگر آزادی تهران آغاز کرد و در ادامه تیم پرمهره تراکتور را در تبریز شکست داد و حالا برای جانماندن از سپاهان باید نماینده دیگر اصفهان را در هفته سوم مغلوب کند.

اما ذوب آهن با هدایت محمد ربیعی پدیده این‌روزهای مربیگری ایران موفق شد در انزلی ملوان این شهر و تیم سرمربی سابق خود مهدی تارتار را شکست دهد و لیگ را با قدرت آغاز کند اما در دربی اصفهان برابر سپاهانی که این روزها حریف ندارد شکست خورد تا یک برد و یک باخت پیس از این بازی برایش ثبت شده باشد.

شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده پرسپولیس و ذوب آهن 2 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینکی که در خلال مطلب قرار داده شد استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا