خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402 | رده‌بندی والیبال قهرمانی آسیا 2023

پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در رده بندی والیبال قهرمانی آسیا 2023 در ارومیه و از ساعت 15:00 رودررو می‌شوند.

چین که 8 مدال از ایران در این رقابت‌ها بیشتر دارد به دلیل یک طلای کمتر نسبت به ایران در رده چهارم پرافتخارترین تیم‌های تاریخ والیبال قهرمانی آسیا قرار می‌گیرد؛ چینی‌ها در جام 22 در دور گروهی دو برد سخت و پنج ستی داشتند و با غلبه بر اندونزی و قزاقستان به جدال با هند در دور اول حذفی رفتند که بازهم 3 بر 2 برنده شدند.

اما دیدار بر سر صعود به جمع 4 تیم بین دو قدرت کلاسیک شرق آسیایی والیبال قاره کهن با نتیجه 3 بر 1 به نفع چین تمام شد تا چین در نیمه نهایی حریف ایران شود اما مطابق انتظار مغلوب قدرت ایران شدند و حالا باید برای کسب مدال شانزدهم قهرمانی آسیای خود و هفتمین مدال برنز خود تلاش کنند.

از آن سو قطر نیز با 4 برد 3 بر 0 برابر هند، افغانستان، تایلند و چین تایپه به دیدار نیمه نهایی رسید اما در این مرحله با وجود نمایشی تحسین برانگیز برابر ژاپن شکست خوردتا حالا برای اولین مدال خود در این مسابقات تلاش کند.

دیدار دو تیم از ساعت 15:00 در سالن غدیر ارومیه برگزار می‌شود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده کنید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریورماه 1402 | رده‌بندی والیبال قهرمانی آسیا 2023

پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402 | رده‌بندی والیبال قهرمانی آسیا 2023
پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402 | رده‌بندی والیبال قهرمانی آسیا 2023

پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۴ شهریور ۱۴۰۲ در شهر ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی ایران با حضور ۱۷ تیم برگزار خواهد شد؛ البته مقرر بود که ۱۸ تیم در مسابقات حاضر باشند اما با انصراف مغولستان حالا جام ۲۲ با ۱۷ تیم برگزار خواهد شد.

در تاریخ مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ژاپن با 9 طلا، 4 نقره و 4 برنز و مجموع 17 مدال پرافتخارترین تیم تاریخ آسیا است و کره جنوبی با 4 طلا، 4 نقره و 9 برنز و مجموع 17 مدال در جایگاه دوم قرار دارد و نهایتا ایران با 4 طلا، 2 نقره و 1 برنز و مجموع 7 مدال در جایگاه سوم قرار گرفته است؛ البته چین در تاریخ این مسابقات ۸ مدال از ایران بیشتر دارد اما به واسطه یک مدال طلای کمتر در رده‌بندی پایین‌تر از ایران جا می‌گیرد.

والیبال چین که استاد کسب مدال نقره و برنز این مسابقات است امروز برای کسب مدال شانزدهم خود و هفتمین برنز خود تلاش خواهد کرد قطر نیز برای اولین مدال تاریخ خود در قهرمانی والیبال مردان آسیا تلاش خواهد کرد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده والیبال چین و قطر 4 شهریور 1402 از لینک‌‌ ابتدای مطلب که با همکاری آ‍‍‍پارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفته استفاده نمایید زیر استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. با سلام
    جای تعجب دارد که در میان نرم افزارهایی که در پایین سایت آورده اید اثری از آپ های ایرانی نیست،
    یعنی شما از وجود آنها بی اطلاع هستید؟!
    مثل ویراستی و اینا
    یه کم که چه عرض کنم ولی خب اعتماد بنفس شما خیلی کمه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا