خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بینگ ایکس بهترین پلتفرم های کپی تریدینگ

رپورتاژ آگهی

بینگ ایکس یکی از صرافی‌هایی است که امکان تبادلات ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند. این پلتفرم معتبر، شرایط معاملات اسپات و فیچرز و تبادلات ارزی را با کم‌ترین کارمزد مهیا کرده و خدمات کپی تریدینگ را نیز در اختیارشان می‌گذارد. حفظ سرمایه کاربران ایرانی در پلتفرم‌های خارجی اهمیت زیادی دارد؛ زیرا بسیاری از آن‌ها سرمایه‌هایشان را در این راه، از دست‌ داده‌اند. در این مقاله قصد داریم یکی از پلتفرم‌های مناسب برای کپی تریدینگ ایرانیان را به شما معرفی کنیم.

مروری بر صرافی بینگ ایکس

بینگ ایکس جزو صرافی‌های متمرکز بازار کریپتوکارنسی بوده که سال 2018 در کشور سنگاپور تأسیس شده است. بر اساس گزارش‌های خود این پلتفرم تا به امروز بیش از 5 میلیون کاربر فعال، درون این پلتفرم وجود دارند. کاربرانی که در این صرافی فعالیت می‌کنند، اکثرا اهل کشورهایی مانند تایوان، کره، روسیه، ژاپن و ویتنام هستند.

صرافی bingx یک قابلیت ویژه دارد، آن‌هم اجازه فعالیت افراد در انواع بازارهای مالی مانند شاخص، سهام و ارزهای دیجیتالی است. این صرافی خدمات گسترده دیگری ازجمله معاملات اسپات، خرید ارزهای فیات و مشتقات را ارائه می‌دهد. نقطه تمایز این صرافی، معاملات سواپ، دائمی، مارجین، بازارهای جهانی مانند فارکس، کامودیتی‌‎ها و شاخص‌های جهانی است.

این پلتفرم در جمهوری استونی ثبت شده و مجوزهای صرافی تحت نظارت AUSTRAC و مجوز کسب‌وکار MSB از FinCen را نیز دارد. شعبه‌های این صرافی در کانادا، آمریکای شمالی، تایوان، هنگ کنک و اتحادیه اروپا مستقر هستند؛ همچنین فعالیت هریک از این شعبه‌ها با تأییدیه‌های نظارتی از سوی هر کدام از کشورهای نامبرده انجام می‌شود. درهرصورت این تأییدیه‌‎ها و گواهی‌ها مشروعیت این صرافی را تائید نمی‌کنند و هر کاربری برای ورود به صرافی بینگ x باید این نکته را مدنظر داشته باشد.

کپی تریدینگ در صرافی bingx

Bingx کپی تریدینگ را به‌عنوان یکی از خدمات منحصربه‌فردش معرفی می‌کند؛ زیرا از این طریق امکان کپی کردن معاملات تریدرهای حرفه‌ای را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این کپی کردن می‌تواند به‌صورت خودکار و با تنظیمات دلخواه انجام شود. کاربران از این طریق می‌توانند به بهترین نحو از تجربیات و دانش دیگر معامله‌گران موفق در بازار کریپتوکارنسی استفاده کنند. با انجام کپی تریدینگ احتمال دستیابی به سود، بیشتر شده و توانایی کنترل ریسک برای افراد تازه وارد بالاتر خواهد رفت؛ همچنین حد سود و ضرر در معاملات نیز قابل تنظیم است.

امکان انجام کپی تریدینگ در دو بخش مجزا اسپات و فیوچرز وجود دارد و افراد می‌توانند با انتخاب هریک از آن‌ها، لیستی از تریدرها را مشاهده کنند. کاربران این امکان را دارند که با توجه به سبک، استراتژی و عملکرد تریدرهای قوی، یک یا چند تا از معامله‌گران را برای انجام عمل کپی تریدینگ انتخاب کنند.

پس‌ازاینکه تریدر انتخاب شد، افراد می‌توانند مبلغ و حجم مورد نظر خود را برای هریک از معاملات وارد کرده و حدود ضرر و سود آن را نیز مشخص کنند. در ادامه کاربران این امکان را دارند که به‌طور لحظه‌ای و بدون نیاز به دست‌کاری، عمل کپی کردن را انجام دهند.

مزایای کپی تریدینگ در صرافی binx برای کاربران تازه وارد

افرادی که تازه وارد هستند و اطلاعات و تجربه کافی در خصوص معاملات بازار کریپتوکارنسی ندارند، بهترین بهره را می‌توانند از معاملات کپی تریدینگ ببرند. افراد حرفه‌ای نیز می‌توانند استراتژی‌های خود را طراحی کرده و با دیگر تریدرهای حرفه‌ای مقایسه کنند. معاملات تریدرهای حرفه‌ای امکان کسب سود را به افراد می‌دهد؛ به‌طوری‌که آن‌ها از سال‌ها تجربه و دانش این افراد بهره می‌برند. برخی از مزایای کپی تریدینگ در بینگ ایکس به شرح زیر است:

امکان انتخاب سریع و آسان تریدر

در قسمتی از این صرافی به‌راحتی می‌توانید دسترسی مستقیم به انواع تریدرهای حرفه‌ای داشته باشید و جزئیات عملکرد آن‌ها را بسنجید. اگر به انتخاب خود شک کردید، می‌توانید از قسمت نظرها، بازخورد دیگر کاربران را بررسی کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. رویکرد تعاملی در این پلتفرم می‌تواند شرایط انتخاب تریدر مناسب را برای شما مهیا کند.

امکان تغییرات تنظیمات

در این پلتفرم امکان وارد کردن تنظیمات شخصی خود را برای کپی تریدینگ دارید؛ به‌طوری‌که حجم و مبلغ مورد نظر خود را وارد کرده و حد سود و ضرر را تعیین می‌کنید؛ اما مزیت مهم این است که در هرلحظه می‌توانید تنظیمات خود را تغییر دهید. کاربران می‌توانند در هرلحظه تصمیم به خروج از حالت کپی تریدینگ بگیرند و بدون مشکل آن را ترک کنند.

دقت بالا در معاملات

هنگام کپی کردن معاملات اصلا نیازی به اعمال تغییرات دستی ندارید و به همین دلیل خطایی وارد روند کارتان نخواهد شد.

کارآمدی بالا

یکی از امکانات مهم این صرافی، ارائه اطلاعات تریدرهای حرفه‌ای در قالب یک پروفایل به کاربران است. افراد با بررسی سوابق، گزارش‌ها و آمار می‌توانند وضعیت تریدر انتخابی خود را در هرلحظه مشاهده کنند. با پایش این وضعیت، افراد می‌توانند به‌طور کارآمدی در فضای کپی تریدینگ فعالیت کنند.

قوانین bingx برای کپی تریدینگ کاربران ایرانی

کاربران ایرانی با توجه به تحریم‌های بین‌المللی، امکان استفاده از صرافی‌های معتبر بین‌المللی را ندارند. البته راهکارهایی برای فعالیت در این پلتفرم‌ها وجود دارد؛ اما در صورت ثبت آی پی ایران در آن‌ها، پول افراد در لحظه بلوکه خواهد شد.

یکی از مزیت‌های بینگ ایکس، امکان دسترسی مستقیم کاربران ایرانی و اجازه فعالیت مستقیم در آن است. افراد برای استفاده از این صرافی نیازی به تغییر آی پی ندارند و به‌راحتی می‌توانند تحت هویت ایرانی خود در آن فعالیت کنند.

مدارک افراد ایرانی برای احراز هویت در بینگ ایکس اعتبار دارد و حتی امکان استفاده بدون اهراز هویت نیز وجود دارد. نکته‌ای که باید به آن دقت کنیم، پیروی این صرافی از قوانین بین‌المللی است که تحریم‌ها را نیز شامل می‌شود؛ بنابراین برای حفظ سرمایه خود باید این را در نظر بگیرید که دسترسی افراد ایرانی به این صرافی، احتمال قرار گرفتن در ریسک را دارد.

آیا می‌توان به bingx اعتماد کرد؟

در این مقاله در خصوص ماهیت بینگ ایکس و مزیت مهم آن صحبت کردیم و دیدیم که کپی تریدینگ در آن به‌آسانی امکان‌پذیر است. همان‌طور که گفتیم، دسترسی کاربران ایرانی به صرافی بینگ ایکس باز است و هیچ مشکلی در حال حاضر برای حضور ایرانیان در آن وجود ندارد. با توجه به اینکه فعالیت در آن ممکن است کمی برای افراد ایرانی ریسک داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم فعالیت بدون اهراز هویت را در این پلتفرم انتخاب کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا